Većina njemačkih pivovara planira podići cijenu svojih proizvoda, pa bi pivo uskoro moglo poskupjeti i u maloprodaji – a možda i neće.
Naime, prema istraživanju magazina *Inside*, šest od deset vodećih proizvođača piva planira korekciju cijena zbog povećanih troškova. Mnoge manje pivovare već su podigle cijene.
Ipak, ostaje da se vidi koliko će to utjecati na cijenu za potrošače. Kako navodi izdavač *Insidea* Niklas Other, pivovare stvaraju zalihe pa dobavljači još uvijek mogu birati prema cijeni.
Prodavači kupcima još nude pilsner, najpopularnije pivo, po značajno sniženoj cijeni, rekao je Other. Zapravo, građani u trgovinama još uvijek mogu nabaviti pivo po cijenama starim desetljećima.
„Proizvođači su pod snažnim pritiskom“ da ne podižu cijene, dodao je Other, jer se „ljudi manje druže i manje piju.“
Bezalkoholna pića su, pak, već poskupjela. Vodeća tvrtka na tom tržištu, Coca-Cola, podigla je cijene u maloprodaji 1. rujna. dpa



































