Plava laguna u 2018. planira uložiti pola milijarde kuna

In Iz zemlje
1-Plava_Laguna

Hotelska kompanija Plava laguna s početkom iduće godine postat će jedna od najvećih turističkih kompanija u Hrvatskoj, jer će se dovršiti spajanje s umaškim Istraturistom, a s novim brendom, organizacijom, jedinstvenim radnim procedurama i kolektivnim ugovorom planira ukupno uložiti gotovo pola milijarde kuna.

Kompanija će se i dalje zvati Plava laguna, izvijestili su u petak članovi poslovodstva na konferenciji za medije, na kojoj je član Uprave Plave lagune Neven Staver naglasio da s Novom godinom počinje novo poslovno razdoblje tvrtke.

“Plava laguna će zadržati sve temeljne vrijednosti kojima se ponosimo, poput odgovornosti, stabilnosti, partnerstva, sigurnosti te poštivanje radnika i gosta. Pred nama je i razdoblje novih ulaganja, kao i nove marketinške i strategije upravljanja ljudima”, poručio je Staver.

Od novih investicija za iduću godinu vrijednih gotovo pola milijarde kuna, najveća se planira u novi hotel, apartmane i vile Park u porečkom naselju Špadići, 245 milijuna kuna, s 309 smještajnih jedinica u hotelu, apartmanima i vilama.

U Umagu će najveća investicija biti u kamp Stella Maris i Garden Suites & Rooms Sol Umag od ukupno 121 milijun kuna.

Plava laguna u 2018. će više od 10 posto kapitalnog budžeta uložiti u uređenje i izgradnju kapaciteta za smještaj radnika, odnosno više od 50 milijuna kuna u izgradnju novih soba i nabavu novih mobilnih kućica za njihov što bolji smještaj, rečeno je na konferenciji.

Nova kompanija Plava laguna od 2018. će nakon dovršetka pripajanja Istraturista, upravljati s četiri resorta (Park, Plava i Zelena te Stella Maris) i s devet kampova koje će na tržištu pozicionirati pod brendom IstraCamping by Plava laguna.

U smještajnim kapacitetima dnevno može smjestiti više od 42 tisuća gostiju, a raspolaže i sa 360 vezova u dvije marine te nizom ugostiteljskih, sportskih i ostalih sadržaja.

Ove godine u Plavoj laguni ostvareno je gotovo 4,8 milijuna noćenja ili 7,2 posto više nego prošle godine, a najviše gostiju dolazi iz Njemačke, Austrije, Rusije, Italije, Velike Britanije, Nizozemske i Slovenije.

Turistički promet u Plavoj laguni čini gotovo 6 posto ukupnog turističkog prometa Hrvatske, odnosno 19,2 posto prometa Istre. Ove su godine poslovni prihodi premašili milijardu kuna i vjerujemo da ćemo i u 2018. nastaviti s pozitivnim trendovima i s novom jačom kompanijom, istaknuli su na konferenciji čelni ljudi Plave lagune.

Porast plaća i bolji uvjeti rada

Uz uvećanu plaću od 1. lipnja iduće godine, radnici Plave lagune mogu računati i na regres za godišnji odmor od 70 kuna bruto po danu godišnjeg odmora, jednokratne isplate od po 500 kuna bruto za lipanj i srpanj, božićnicu u visini maksimalno neoporezivog iznosa, odnosno na razmjerni dio za radnike koji su radili kraće od 12 mjeseci, a duže od 2 mjeseca, dar u naravi u maksimalno neoporezivom iznosu koji će prema najavama iduće godine iznositi 600 kuna za dar djetetu u maksimalno neoporezivom iznosu.

Plava laguna na godišnjoj razini zapošljava više od tri tisuće radnika. (H)

You may also read!

OTP banka

OTP banka i HAMAG-BICRO potpisali sporazum o povoljnijem financiranju poduzetnika putem Nacionalnog jamstvenog programa „PLUS“

OTP banka i HAMAG-BICRO potpisali su sporazum o poslovnoj suradnji koji malim i srednjim poduzetnicima omogućuje povoljnije uvjete financiranja

Read More...
Timo Pleyer

Novi direktor na čelu Njemačko-hrvatske industrijske i trgovinske komore

Novi direktor Njemačko-hrvatske industrijske i trgovinske komore, Timo Pleyer, preuzeo je svoju dužnost 15. listopada 2024. godine. Otkako se 2020.

Read More...
Gebrüder Weiss proširuje svoj logistički centar u Tbilisiju

Gebrüder Weiss proširuje svoj logistički centar u Tbilisiju

Internacionalna transportna i logistička tvrtka Gebrüder Weiss proširila je svoj logistički terminal u Tbilisiju (Gruzija) za oko 13.000 četvornih

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design