Podignute cijene pomogle Renaultu u trećem tromjesečju

In Tvrtke i tržišta
Renault

Francuski proizvođač automobila Renault izvijestio je u petak o snažnom rastu prihoda u trećem tromjesečju zahvaljujući podignutim cijenama koje su nadoknadile manji broj prodanih vozila.

Kada se prilagodi za prodaju bivšeg ruskog poslovanja Avtovaz, ukupni prihod grupe porastao je u razdoblju od srpnja do rujna za 20,5 posto, na 9,8 milijardi eura.

U Renaultu ističu da su ostvarili “najbolji cjenovni učinak” otkada su osnovani, budući da su prodali za 2,4 posto manje vozila nego u istom prošlogodišnjem razdoblju.

Globalni proizvođači automobila muku muče s manjkom poluvodiča, ogromnim troškovima energije, uskim grlima u nabavnim lancima i naznakama recesije u Europi.

Renault se među prvima okrenuo proizvodnji električnih vozila i nastoji se repozicionirati kao proizvođač skupljih modela, poput Megana i Australa, i istodobno sačuvati bazu kupaca cjenovno povoljnijih vozila.

Kompanija ulazi u posljednje ovogodišnje tromjesečje u znaku velikih izazova, dovršavajući planove o odvajanju odjela za vozila s termalnim motorima od onog za električna vozila i pregovarajući s japanskim Nissanom o izmjenama strateškog partnerstva.

Renault je Nissanov najveći dioničar, s vlasničkim udjelom od 43 posto. Nissan pak posjeduje 15 posto udjela u Renaultu.

Dvije su kompanije u prošlom tjednu objavile da pregovaraju o novoj etapi partnerstva, koja bi mogla uključivati ​​Nissanovo ulaganje u novi Renaultov projekt na području električnih vozila. (H)

You may also read!

Promjene u radu na daljinu

Promjene u radu na daljinu

Europska zaklada za poboljšanje životnih i radnih uvjeta (Eurofound), tripartitna agencija EU-a koja pruža znanje za pomoć u razvoju

Read More...
Srebrni rukometaši u Zagrebu iznenadili i uveselili brojne navijače

Srebrni rukometaši u Zagrebu iznenadili i uveselili brojne navijače

Telemachova trgovina u Arena centru u Zagrebu nakratko se pretvorila u središte rukometa. Ususret ključne kvalifikacijske utakmice za plasman naše

Read More...
Milatic

Zbog rasta online trgovine izvan EU zaštita potrošača presudna

Povodom Svjetskog dana prava potrošača, u organizacije Hrvatske gospodarske komore i Ministarstva gospodarstva, u HGK je održana konferencija pod

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design