Podravkine digitalne interaktivne kampanje privukle više od 200 000 ljudi

In Odnosi s javnošću
podravka

Podravka je u suradnji s agencijom Go2Digital pokrenula dvije digitalne interaktivne kampanje s odličnim odazivom.

U sklopu prve kampanje „Cool izazov“ interaktivni ekrani postavljeni su na tri lokacije u Zagrebu (Arena Centar, Trg Bana Josipa Jelačića i Varšavska ulica). Ekrani se pokreću tako da prolaznik ispred njih spoji dlanove i napravi „oblik srca“, a otvaranjem aplikacije na ekranu se pojavljuje zadani joga pokret koji je potrebno napraviti i što dulje zadržati. Nagrada za uspješno odrađenu vježbu jest sedmodnevni nutritivno izbalansirani Coolinarika meni koji se dostavlja putem e-pošte ili učita preko QR koda. U kampanju se uključilo više od 15.900 ljudi (toliko ih je napravilo prikazani joga položaj), dok je više od 1.000 ljudi preuzelo zaslužene cool recepte.

Druga kampanja odnosi se na „adressable“ outdoor kampanju u kojoj je sudjelovalo više od 200.000 ljudi. Interaktivni ekrani tako su pravovremeno prikazivali recepte s Coolinarike relevantne za određenu ciljnu skupinu (prema dobi potrošača) i prema dobu dana na lokacijama u Zagrebu, Splitu, Rijeci, Osijeku i Zadru.

Podravka je tako kroz inovativno korištenje digitalnog vanjskog oglašavanja i tehnologije dodatno educirala potrošače i ukazala na važnost nutritivno uravnotežene prehrane, a sve u skladu s novom nutritivnom strategijom za razdoblje do 2027.

You may also read!

Mislav Balković izabran za predsjednika HUP-a

Mislav Balković izabran za predsjednika HUP-a

Na današnjoj 87. izbornoj sjednici Vijeća članova, za predsjednika Hrvatske udruge poslodavaca (HUP) u narednom trogodišnjem mandatu izabran je

Read More...
IKEA Studio za planiranje u Rijeci (1)

U Rijeci otvoren IKEA Studio za planiranje

U Rijeci je, u četvrtak, 2. listopada, u sklopu Galerije Bakar u industrijskoj zoni Kukuljanovo, otvoren novi IKEA Studio

Read More...
CROAGRO 696x392

Sajmovi posvećeni poljoprivredi, hrani i zdravim stilovima života na Zagrebačkom velesajmu od 4. do 7. 12. 2025.

SAJMOVI KOJI POKREĆU SVE ŠTO JE POLJOPRIVREDA SPOJILA Najvažniji događaj u poljoprivredi – CroAGRO, međunarodni sajam poljoprivrede, poljoopreme i mehanizacije,

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design