Podržite inicijativu za osiguranje pitke vode

In Potrošači
Inicijativa za osiguranje pitke vode

Povodom Svjetskog dana voda koji se obilježava 22. ožujka, METRO  je  pokrenuo drugu po redu “Inicijativu za vodu” koja će se provoditi u 18 zemalja METRO Grupe, uključujući Hrvatsku.

METRO će partnerstvom s P&G-om i sudjelovanjem u njihovom programu “Children‘s Safe Drinking Water” za svaki P&G proizvod kupljen u METRO centrima osigurati peteročlanoj obitelji jedan dan pitke vode zahvaljujući paketićima za pročišćavanje vode. Jedan paketić u samo 30 minuta pročišćava 10 litara vode i čini je sigurnom za piće. Od 2004. kada je program pokrenut uz pomoć paketića P&G je osigurao više od 13 milijardi litara čiste vode za djecu i obitelji diljem svijeta.

Inicijativa za osiguranje pitke vodeVoda je najvažniji resurs čovječanstva na što ukazuje činjenica da se za 2030. godinu predviđa globalni manjak vode od 40 %. U sklopu prošlogodišnje inicijative, METRO je dosegnuo milijune kupaca i tisuće zaposlenika diljem svijeta. Podrškom projektima naših partnera, uključivanjem kupaca i prilagodbom poslovnih praksi želimo dati doprinos ostvarenju cilja osiguranja pitke vodi i higijenskih uvjeta za sve do 2030. koji je jedan od Ciljeva održivog razvoja Ujedinjenih Naroda“, izjavio je Vladimir Gnjidić, član Uprave i izvršni komercijalni direktor tvrtke METRO Cash & Carry Hrvatska.

P&G je oduvijek podržavao akcije humanitarnog karaktera i drago nam je što smo u partnerskom odnosu s METRO-om nastavili i ove godine provođenje ove hvalevrijedne akcije koja pomaže onima kojima je to najpotrebnije. Nadamo se da će potrošači prepoznati važnost ove akcije kako bi donirali što više litara čiste vode i spasili mnoge obitelji diljem svijeta”, rekla je Lana Zanne Latos, country manager Procter&Gamble za Hrvatsku i Sloveniju.

Cilj METRO-a je u 2018. godini u 25 zemalja u kojima posluje smanjiti potrošnju vode za 100 milijuna litara vode u odnosu na 2017. godinu. Kako bi postigao taj cilj, METRO kontinuirano radi na usavršavanju upravljanja potrošnjom vode u veleprodajnim centrima te pruža podršku svojim kupcima u smanjenju potrošnje vode u svakodnevnom poslovanju.

U METRO-ovoj “Inicijativi za vodu” sudjeluje jedanaest globalnih dobavljača poput Barille, Coca-Cole, Henkela, L’Oreala, Unilevera i P&G-a.  Kupnjom njihovih proizvoda po sniženim cijenama u veleprodajnim centrima METRO-a u 18 zemalja kupci podržavaju brojne humanitarne aktivnosti usmjerene na osiguranje pitke vode.

You may also read!

Vedrana Jelušić Kašić

Vincek postaje četvrto poduzeće na domaćem tržištu kapitala

Privredna banka Zagreb (PBZ), dio Sektora inozemnih banaka (IBD) Intesa Sanpaolo Grupe, djelovala je kao jedini agent izdanja i

Read More...
Elon Musk

Walter Isaacson: Elon Musk – Fascinantna biografija najkontroverznije osobe današnjice

„Kao dijete u Južnoj Africi Elon Musk upoznao je bol i naučio ga je preživjeti. Kad je imao dvanaest

Read More...
Erste bank

Erste Group nastavlja sa solidnim rezultatom u trećem tromjesečju

U prvih devet mjeseci 2024. Erste Group Bank AG ostvario je operativnu dobit u iznosu od 4,51 milijarde eura.

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design