Pola milijuna Facebook fanova Coolinarike potvrdilo da je najveća kulinarska društvena mreža u regiji zaista cool

In Brandovi
Coolinarika

„Coolinariko hvala ti što postojiš i što unosiš veselje u moj život. Čast mi je biti članom ovog prekrasnog cool društva…“ – samo je jedna od izjava Facebook fanova Coolinarike koja potvrđuje da je Coolinarika zaista prva i prava adresa za kulinarske inspiracije, ali i sastavni dio života svojih mnogobrojnih korisnika koji ne kriju zadovoljstvo što su dio ove velike zajednice.

Podravkina Facebook stranica Coolinarika ovih je dana premašila magičnu brojku od 500.000 fanova, čime je dodatno potvrđena njezina popularnost i prepoznatost kako u Hrvatskoj, tako i u cijeloj regiji. Prema rezultatima Socialbakersa, Facebook stranica Coolinarika uvjerljivo je najveća hrvatska Facebook stranica u segmentu hrane te je s ovim novim postignućem postala treći brand na Facebooku u Hrvatskoj.

Dodamo li činjenicu da u Hrvatskoj danas gotovo 2 milijuna građana koristi Facebook, ostvarenje od pola milijuna fanova doista je izniman rezultat. Jednako važan jest i uspjeh na Instagramu na kojem je Coolinarika u nešto manje od tri godine okupila preko 100.000. fanova, dodatno potvrđujući i kroz ovu društvenu mrežu, popularnost i važnost Coolinarike.

„Prateći opće podatke broja korisnika Facebook i Instagram mreža u regiji i uspoređujući ih s brojem fanova Coolinarikine Facebook te Instagram stranice, s ponosom možemo istaknuti da je barem svaki treći korisnik Facebooka i Instagrama u regiji posjetio i vidio sadržaj koji Podravka i Coolinarika, uz mnogo pažnje i kulinarske ljubavi dijele s posjetiteljima ovih društvenih mreža“, izjavila je Marinka Akrap, direktorica Korporativnog marketinga i komunikacija Podravke.

Od početka ove godine, sadržaj Facebook stranice Coolinarike prikazan je više od 42.200.000 puta, dok su video recepti, inspirirani najboljim znanjima i vještinama, ali i vrhunskim proizvodima Podravke koji dolaze u različitim kombinacijama, ostvarili više od 4.000.000 pregleda.

Izniman rezultat ove Facebook stranice u koji je ugrađena neiscrpna inspiracija i kreativnost tima digitalne agencije iZone, logična je nadogradnja uspješnog upravljanja web stranicom Coolinarika koja već 14 godina predstavlja najbolje mjesto za pronalaženje kulinarskih inspiracija. Naime, tijekom svih tih godina Coolinarika je zaista postala prepoznatljiv brand i sinonim za mjesto na kojem se dijeli kulinarska ljubav i strast, razvija kreativnost te stvara povjerenje, no i ono najvažnije – prijateljstva koja iz virtualnih nerijetko prerastaju u stvarna.

Zabavan i dinamičan sadržaj prilagođen u potpunosti željama i potrebama korisnika uz odabir pravih kanala komunikacije čini web stranice Coolinarike prepoznatljivima, dok upornost i trud korisnici nagrađuju velikim brojem lajkova, komentara i shareova, zahvaljujući kojima i Facebook stranica Coolinarika nastavlja rasti doslovno iz dana u dan. Web stranica Coolinarika.com danas ima više od 179 tisuća registriranih korisnika, više od 181 tisuću objavljenih recepata kao i više od 1.396 milijuna fotografija, a svaki se dan objavljuje više od 30 novih recepata.

You may also read!

dragan-kovacevic

Na 10. Danima hrvatskog pršuta u Zagrebu izabran najbolji pršut

Na desetom izdanju manifestacije Dani hrvatskog pršuta, koja se danas i sutra održava u Zagrebu u organizaciji Klastera hrvatskog

Read More...
Ljepote Istre utkane u gourmet monografiju

Ljepote Istre utkane u gourmet monografiju

Maistra Hospitality Group, vodeća hrvatska turistička kompanija u luksuznom segmentu ponude, predstavila je vrhunsku monografiju „OKUSI ISTRE / FLAVOURS

Read More...
Top of the Funds

Dodijeljene nagrade Top of the Funds za rezultate u 2023. godini

Povodom Svjetskog dana investicijskih fondova, u Hrvatskoj gospodarskoj komori uručene su godišnje nagrade Top of the Funds za poslovne

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design