Potpisan Sporazum o suradnji na razvoju obrazovnog sustava za franšizno poslovanje

In Franšize
1-Potpisivanje, Ljiljana Kukec, Ema Culi, Ivica Katavić

Tijekom sjednice Zajednice franšiznog poslovanja pri Hrvatskoj gospodarskoj komori, koja je održana 5. srpnja, u HGK je potpisan Sporazum o suradnji na razvoju obrazovnog sustava za franšizno poslovanje između HGK, Visoke škole Nikola Šubić Zrinski i Hrvatske udruge za franšizno poslovanje.

„Razvoj franšiznog poslovanja iznimno je važan za hrvatsko gospodarstvo. Putem Zajednice franšiznog poslovanja institucionalno se promiču brojne aktivnosti, a jedan od najboljih načina promicanja je putem obrazovnog sustava odnosno stvaranjem novih kadrova nužnih za razvoj ovog sektora“, rekla je direktorica Sektora za trgovinu HGK Ema Culi.

Dekan Visoke škole Zrinski Ivica Katavić predstavio je detalje jednogodišnjeg programa usavršavanja svrstanog od strane Agencije za strukovno obrazovanje i obrazovanje odraslih u obrazovni sektor „Ekonomija, trgovina i poslovna administracija“.

Vlasnik tvrtke Surf ‘n’ fries Denis Polić naglasio je kako postoji sve veći broj primatelja franšiza ovog uspješnog hrvatskog franšiznog brenda te da imaju sve veći broj poslovnica stoga su im potrebni kadrovi – voditelji franšizne mreže – koje će ovaj sporazum o suradnji stvarati. Dopredsjednica europske franšizne federacije Ljiljana Kukec dodatno je pojasnila koristi stvaranja kadrova za potrebe rastućeg franšiznog tržišta.

Predsjednik Zajednice za franšizno poslovanje pri HGK Nikola Oršanić napomenuo je da je program samozapošljavanja pri Hrvatskom zavodu za zapošljavanje (HZZ) idealan za financiranje mikrofranšiza. Dogovoreno je da će Zajednica dostaviti primjere mogućeg financiranja savjetnicima za zapošljavanje pri HZZ-u kako bi se dodatno potaknuo razvoj ove važne, ali nedovoljno razvijene, grane gospodarstva u RH.

Pomoćnik direktorice Sektora za trgovinu HGK Hrvoje Paver , ujedno i tajnik Zajednice, zaključio je kako je osnovni cilj djelovanja Zajednice okupiti domaće franšizere, djelovati institucionalno na promociji franšiznog poslovanja, ali i putem organiziranja edukacija i nastupa na sajmovima u zemlji i inozemstvu, a sve s ciljem povećanja udjela domaćih franšiznih sistema.

Prema dostupnim podacima, u Europi je prisutno više od 12 600 franšiznih brendova, a u Hrvatskoj samo 200. Franšizni sektor u Europi zapošljava više od 3 milijuna radnih mjesta, a u Hrvatskoj oko 17 000. Od ukupno zastupljenog broja franšiza u RH samo 12% franšiznih sistema je hrvatskog porijekla.

You may also read!

wall

Očekuje se daljnja nestabilnost na burzama

Ulagači nervozno iščekuju početak trgovanja na Wall Streetu u ponedjeljak, nakon prošlotjednog potonuća cijena dionica po objavi američkog predsjednika

Read More...
benga

Cijene nafte prošloga tjedna potonule više od 10 posto

Na svjetskim su tržištima cijene nafte prošloga tjedna potonule više od 10 posto jer bi trgovinski rat mogao izazvati

Read More...
Žene u ribarstvu - nevidljiva snaga

Žene u ribarstvu – nevidljiva snaga

Prvo okupljanje žena u ribarstvu na Mediteranu Tradicionalno se ribarstvo oduvijek smatralo muškim poslom. Ipak, žene su važan, ali manje

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design