Potpuno drugačiji koncept i brojni noviteti u Konzumu Kaptol

In Tvrtke i tržišta
Konzum Kaptol

Zahvaljujući posebnom konceptu pojedinih odjela, poput pekarnice, delikatese i gastro odjela, te samonaplatnim blagajnama, novootvorena Konzumova prodavaonica gotovo je u potpunosti samoposlužna.

Konzumova prodavaonica u zagrebačkom Centru Kaptol ponovno je otvorila svoja vrata, s novim vizualnim identitetom i pod brendom Konzum Kaptol nakon potpunog preuređenja u modernom i urbanom stilu. Vrijednost cjelokupne investicije iznosi 7,5 milijuna kuna, a zahvaljujući posebnom konceptu pojedinih odjela, poput prvog samoposlužnog gastro odjela te uvođenju samonaplatnih blagajni, prodavaonica je gotovo u cijelosti samoposlužna. Konzum Kaptol donosi i brojne novitete i posebnosti u asortimanu od više od 10.000 proizvoda, a otvoren je od ponedjeljka do subote od 8 do 21 sat te nedjeljom od 8 do 13 sati.

„S veseljem smo dočekali otvorenje ove prodavaonice koja se uređenjem, konceptom i asortimanom u potpunosti uklapa u moderan gradski ritam i karakterističan stil Centra Kaptol. U skladu s novim trendovima i aktualnom situacijom veliku smo pozornost posvetili tomu da kupcima omogućimo brzu, samostalnu i samoposlužnu kupnju te smo neke novitete i prvi put uveli u neku od naših prodavaonica, poput prvog samoposlužnog gastro odjela. Ponosni smo što smo u ovoj godini prepunoj izazova uspješno realizirali ovu značajnu investiciju i vjerujem da će posjetitelji Centra Kaptol uživati u drugačijem, premium iskustvu kupnje“, izjavila je Silvija Pranjić, regionalna direktorica Konzuma.

Za cjelokupan projekt preuređenja Konzuma Kaptol, od projektiranja i dizajna do vizualnog označavanja i ostalih aktivnosti, bio je zadužen interni Konzumov tim. Pritom je korištena najinovativnija i najkvalitetnija oprema u segmentu maloprodaje s naglaskom na energetski učinkovitim rješenjima u skladu s Konzumovom strategijom očuvanja okoliša.

Raspored je u prodavaonici u potpunosti prilagođen potrebama kupca pa tako, u slučaju da želi obaviti manju dnevnu kupnju, kupiti impulsne proizvode ili neki prehrambeni proizvod za van, kupac ne mora ulaziti dalje u prodavaonicu, već sve te proizvode može pronaći u blizini samog ulaza. S obzirom na to da se takvi proizvodi nalaze na samoposlužnim odjelima, a uz to mu je na raspolaganju i samonaplatna blagajna, kupac će u tom slučaju iskusiti u potpunosti samoposlužni doživljaj kupnje, bez ikakvog kontakta.

Nova prodavaonica kupcima nudi preko 10.000 proizvoda, prostor za konzumaciju hrane te velik broj noviteta u asortimanu, s naglaskom na premium segment. Kupcima je tako na raspolaganju velika ponuda proizvoda za van, od sendviča, salata, gotovih jela i kolača do kave i drugih napitaka, a ljubitelje sokova posebno će oduševiti mogućnost samostalne pripreme osvježavajućeg soka cijeđenjem naranči na specijaliziranom aparatu Zumex.

U skladu s poslovnom politikom Konzuma usmjerenom na kontinuirana i snažna partnerstva s domaćim proizvođačima, poseban dio prodavaonice posvećen je malim domaćim dobavljačima i proizvođačima, gdje će kupci moći pronaći ono najbolje iz Hrvatske, poput voća i povrća te različitih namirnica i prehrambenih proizvoda, ali i kozmetike, suvenira i drugih artikala.

Za kupce sklone jedinstvenim okusima u prodavaonici će se naći i tartufi poznatog istarskog proizvođača Zigantea, zatim šarolika ponuda popularnog gastronomskog hita poke bowla, kao i raznovrstan asortiman sushija s potpisom Sushi Ohana. Oni koji više voli sushi pripremati sami kod kuće u dijelu prodavaonice posvećenom internacionalnoj kuhinji pronaći će sve potrebne sastojke karakteristične za japansku, ali i kinesku, tajlandsku i meksičku kuhinju.

Kupci koji žive užurbanim načinom života cijenit će bogatu ponudu gotovih obroka na prvom Konzumovom samoposlužnom gastro odjelu, gdje će se naći brojna jela od mesa, ribe i povrća pakirana u atraktivnu i ekološki prihvatljivu ambalažu. Svakodnevno će u ponudi biti desetak jela koja će se pripremati više puta dnevno, a ponuda će se mijenjati iz tjedna u tjedan.

Kupci će se sami moći poslužiti i u pekarnici, ali i na odjelu delikatesa gdje će ih dočekati velik izbor premium sireva i salama, pakiranih u skladu s najvišim higijenskim i sigurnosnim standardima. Premium asortiman bit će zastupljen i na policama sa čokoladnim proizvodima, kavom i čajevima te dodacima jelima, a različite prigode i druženja, bilo da se događaju uživo ili putem online platformi, proći će u ugodnijoj atmosferi uz probrana vina iz vinoteke i široku ponudu rashlađenih craft piva.

You may also read!

ciber

Microsoft: 600 milijuna kibernetičkih napada dnevno

U novom godišnjem izvješću "Digitalna obrana" Microsoft je upozorio na zabrinjavajući rast kibernetičkih napada u svijetu te izvijestio da

Read More...
Giving Friday 2024

Zahvaljujući rekordnom odazivu kupaca, dm će donirati više od 78.000 eura za djecu iz Rijeke i Zagorja

U petak 29. studenog dm je obilježio Giving Friday, potpuno drugačiju verziju Crnog petka, te je uz podršku više

Read More...
placa-novac-euro

Rast prosječne neto i bruto plaće u svim županijama

Prosječne mjesečne isplaćene neto i bruto plaće po zaposlenome u pravnim osobama u trećem tromjesečju ove godine porasle su

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design