Povećan interes za Hrvatskom na sajmu za luksuzni turizam ILTM

In Iz svijeta
turizam

Amerikanci, Australci i Britanci najviše zainteresirani.

Stories – grupacija jedinstvenih luksuznih hotela sudjelovala je u studenom i prosincu prošle godine na najvažnijem sajmu za luksuzni turizam na svijetu ILTM World Tour i predstavila 18 hotela iz kolekcije.

Sajam se inače svake godine tradicionalno održava u Cannesu, a ove se godine prvi puta radi epidemije koronavirusom održao virtualno, a online platforma sudionicima je bila dostupna sve do kraja 2020. godine.

Stories grupacija ukupno je održala 137 sastanaka s agentima iz cijelog svijeta, a Amerikanci, Australci i Britanci najviše su zainteresirani za Hrvatsku. “Sastanci s agentima bili su izuzetno uspješni, a interes za Hrvatsku je značajan. U odnosu na 2019. godinu, pet posto više agenata je ove godine iskazalo interes za Hrvatsku odnosno 62 posto svih agenata koji su sudjelovali na sajmu. Iako nam povećani interes daje nadu za što uspješniju 2021. godinu, osnovni preduvjet za realizaciju i pokretanje turizma je dobra epidemiološka slika i dostupnost odnosno prometna i zračna povezanost“, poručio je predsjednik Grupacije jedinstvenih luksuznih hotela HGK Nenad Nizić.

ILTM World Tour 2020. spojio je izlagače s agentima specijaliziranim za luksuzni turizam s različitih tržišta; Azije i Pacifika, europskih zemalja te Sjeverne, Srednje i Južne Amerike, a virtualno je okupio više od 2600 stručnjaka iz segmenta luksuznog turizma, uključujući 1200 izlagača, 1300 agenata i više od 100 predstavnika VIP medija, a realizirano je ukupno više od 38 tisuća jedan-na-jedan sastanaka.

ILTM sajam strateški je važan za Stories grupaciju jer je riječ o sajmu na kojem se sastaju predstavnici najluksuznijih hotela na svijetu i najboljih agenata, a Stories hoteli predstavljaju se već četvrtu godinu za redom uz podršku Hrvatske gospodarske komore kako bi se Hrvatska uvrstila na mapu luksuznog turizma.

You may also read!

turizam

Turista i noćenja ukupno u ožujku manje nego lani, ali domaćih gostiju više

U Hrvatskoj je u prva tri mjeseca ove godine boravilo nešto više od milijun turista koji su ostvarili 2,7

Read More...
Fortenova grupa

Zvijezda ulje i majoneza i Jamnica gazirana voda – tri najjača branda u Hrvatskoj

Među prvih 10 najjačih brandova u Hrvatskoj, dvije kompanije Fortenova grupe imaju pet svojih. Dvije kompanije Fortenova grupe – Zvijezda

Read More...
uvoz izvoz

Vlada hrvatskim izvoznicima obećala podršku uslijed posljedica američkih carina

Vlada će aktivno štititi interese hrvatskog gospodarstva te će se znati postaviti prema svim izazovima, poručeno je u četvrtak

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design