Predstavljen novi METRO slastičarski asortiman

In HoReCa
Predstavljen novi METRO slastičarski asortiman

U četvrtak, 16. veljače, u posebnoj kuhinji u veleprodajnom centru u Jankomiru, METRO je predstavio svoj novi slastičarski asortiman 60 proizvoda za profesionalnu upotrebu. Poznati chef Robert Hromalić iz renomiranoga Le Kolača održao je radionicu na kojoj je predstavio okupljenima, slastičarskim stručnjacima i zaljubljenicima u slatke delicije, novosti u ovom asortimanu.

Pred publikom je chef Hromalić demonstrirao brojne mogućnosti novih proizvoda pripremivši četiri različite vrste slastica, sve od sastojaka koji se mogu pronaći na policama METRO-a. Od kolača do profinjenih desertnih kreacija, chef Hromalić je očarao sve prisutne svojim majstorskim vještinama i kreativnošću.

Radionica je pružila priliku svim prisutnima da se upoznaju s novim proizvodima, nauče nove tehnike te pronađu inspiraciju za svoje buduće slastičarske poduhvate. Svi sudionici oduševljeno su napustili događaj, s puno novih ideja i znanja koje će primijeniti u svojim slastičarskim projektima.

METRO je u Hrvatskoj počeo poslovati krajem 2001. godine otvorenjem prvoga veleprodajnog centra na zagrebačkom Jankomiru. Danas posluje s ukupno deset veleprodajnih centara u Zagrebu, Rijeci, Splitu, Zadru, Osijeku, Puli, Varaždinu, Poreču i Dubrovniku. Nakon više od dvadeset godina poslovanja u Hrvatskoj, METRO se pozicionirao kao lider na HoReCa tržištu na kojemu opslužuje METRO trenutno opslužuje oko 95 % kupaca u ugostiteljskom sektoru, što čini oko 30 posto potreba tog tržišta. Uz kupce iz HoReCa sektora, METRO je usmjeren prema malim trgovcima te malim i srednjim poduzetnicima.

You may also read!

Talijansko hrvatska gospodarska komora i Confindustria Udine: postoji sinergija

Talijansko hrvatska gospodarska komora i Confindustria Udine: postoji sinergija

Sinergija između Talijansko hrvatske gospodarske komore (THGK/CCIC) i Confindustrije Udine sve je jača te će obje strane u budućnosti

Read More...
turizam

Turistička noćenja u pola godine porasla dva posto, na 28 milijuna

U Hrvatskoj je u prvoj polovici godine boravilo 7,2 milijuna turista koji su ostvarili 28,1 milijun noćenja, što je

Read More...
auti

U prvih šest mjeseci prodano 14,7 posto više automobila nego lani

U Hrvatskoj je u prvom polugodištu ove godino prodano 38.794 novih putničkih vozila, što je 14,7 posto više nego

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design