Preliminarni rezultati METRO Grupe u prvom kvartalu poslovne godine 2016./2017.

In Tvrtke i tržišta
METRO Grupa

Prema preliminarnim, nerevidiranim podacima, u prvom kvartalu 2016./17. METRO Grupa ostvarila je like-for-like prodaju na razini prethodne poslovne godine. Na razini Grupe, METRO Cash & Carry ostvario je rast like-for-like prodaje te je udio dostave u ukupnoj prodaji nastavio s trendom rasta.

“Sve u svemu, u božićnom kvartalu postigli smo solidne rezultate u izazovnom tržišnom okruženju. Ostajemo pri našoj prognozi rezultata za poslovnu godinu 2016./17.”, rekao je Olaf Koch, predsjednik Uprave METRO Grupe.

U poslovnoj godini 2016./17. METRO Grupa predviđa blagi rast like-for-like prodaje te se očekuje da će prodajne linije METRO Cash & Carry i Media-Saturn doprinijeti ukupnoj prodaji.

METRO Grupa zaključila je poslovnu godinu 2015./16. s konsolidiranom operativnom dobiti od 1,5 milijardi eura, što je dvostruko više u odnosu na prethodnu poslovnu godinu.

U veljači 2017. godine predviđeno je već najavljeno razdvajanje METRO Grupe na dvije neovisne tvrtke: tvrtku usmjerenu na veleprodaju i prehranu koja će objediniti METRO Cash & Carry i Real pod zajedničkim nazivom METRO te tvrtku za proizvode i usluge u potrošačkoj elektronici CECONOMY u koju će se izdvojiti Media-Saturn.

You may also read!

Carlo Messina

Carlo Messina sedmu godinu najbolji CEO u europskom bankarskom sektoru na Extel ljestvici

Rezultati se temelje na širokom istraživanju oko 1800 institucionalnih investitora i financijskih analitičara koje je proveo Extel. Milano. rujan 2024.

Read More...
Vlada je stvorila sve preduvjete za novu eru upravljanja turizmom

Vlada je stvorila sve preduvjete za novu eru upravljanja turizmom

Ministar turizma i sporta Tonči Glavina s direktorom Hrvatske turističke zajednice Kristjanom Staničićem, 9. 9. 2024. na konferenciji za

Read More...
Dodijeljene nagrade HGK za najbolja održiva poduzeća

Dodijeljene nagrade HGK za najbolja održiva poduzeća

„S pravom možemo reći da živimo u vremenu koje nas potiče na promjene. Na pragu smo nove industrijske revolucije,

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design