Prihod McDonald’sa stagnirao u drugom tromjesečju

In Tvrtke i tržišta
McDonald's Rovin

Američki lanac brze hrane McDonald’s izvijestio je o stagnaciji prihoda i manjoj dobiti u drugom tromjesečju pod utjecajem nepovoljnih valutnih tečajeva i slabije posjećenosti restorana u matičnom SAD-u i u svijetu.

U razdoblju od travnja do lipnja konsolidirani prihod američkog diva iznosio je 6,49 milijardi dolara i bio je gotovo nepromijenjen u odnosu na isto prošlogodišnje razdoblje. Kada se isključe promjene valutnih tečajeva uvećan je za jedan posto.

Prihod na inozemnom tržištu smanjio se za 1,1 posto zbog slabije posjećenosti McDonald’sovih restorana, posebno u Francuskoj. U proljeće prošle godine bio je poskočio gotovo 12 posto.

Prihod na domaćem, američkom tržištu, smanjio se ovog proljeća za blagih 0,7 posto budući da je “strateško” povećanje cijena jelovnika ublažio pad broja gostiju, stoji u priopćenju.

„Na većini naših glavnih tržišta optimizam potrošača i dalje je na niskoj razini”, tumači izvršni direktor McDonald’sa Chris Kempczinski

McDonald’sovi rezultati nadovezuju se na prošlotjednu izjavu izvršnog direktora Coca-Cole Jamesa Quinceya o slabijoj potrošnji u kafićima i restoranima u Sjevernoj Americi.

Slabiji promet bilježili su u drugom tromjesečju i restorani s McDonald’sovom franšizom, za 1,3 posto u odnosu na isto prošlogodišnje razdoblje kada je bila poskočila za 14 posto, uz slabije rezultate u Kini, i potrošački bojkot na Bliskom istoku, vezan u rat u okupiranom palestinskom Pojasu Gaze.

Američki div zaključio je razdoblje od travnja do lipnja s neto dobiti od dvije milijarde dolara, manjom za 11 posto nego prošlog proljeća. (H)

You may also read!

erste

Erste banka zadržala kontinuitet pozitivnih financijskih pokazatelja u prvih devet mjeseci 2025.

„Zadovoljni smo ostvarenim rezultatima u prvih devet mjeseci 2025. godine. Bilježimo rastuće trendove kreditiranja u oba segmenta poslovanja, kod

Read More...
kaufland

Kaufland ususret otvorenju trgovine u Lučkom donirao 10.000 eura

Ususret otvorenju nove trgovine u Lučkom, Kaufland je s ukupno 10.000 eura podržao lokalni DVD i Kliniku za dječje

Read More...
kolar

Konferencija “Održivi kontinentalni turizam – od strategije do prakse” okupila vodeće aktere hrvatskog turizma u Međimurju

Terme Sveti Martin bile su domaćin konferencije „Održivi kontinentalni turizam – od strategije do prakse“, u organizaciji Međimurske županije

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design