Prirodne ljepote i enogastro ponuda šibenske regije glavni su aduti kampanje Mastercarda i Šibensko-kninske županije u Nizozemskoj i Italiji

In Iz zemlje
Sibenik

Kampanja je usmjerena na tržišta koja prema Mastercardovom izvješću Tourism Insights imaju najveći potencijal za dodatni rast.

Nakon vrlo uspješne zajedničke kampanje Hrvatske turističke zajednice i Mastercarda temeljene na podacima iz Mastercardove platforme Tourism Insights koja je na tržištima Italije, Nizozemske i Ujedinjenog Kraljevstva u ljeto 2022. zabilježila rezultate 10 puta bolje od tržišnog prosjeka, Mastercard se udružio sa Šibensko-kninskom županijom u novoj marketinškoj kampanji. Cilj je kroz mjesec dana koliko će kampanja trajati predstaviti prirodne ljepote i enogastro tradiciju šibenske regije talijanskom i nizozemskom tržištu, a kao i nacionalna kampanja tako se i ova temelji na inovativnom pristupu prikupljanja i analize podataka.

Šibensko-kninska županija je prepoznala priliku da, koristeći podatke iz izvješća Tourism Insights, stane uz bok najuspješnijim turističkim destinacijama poput Londona, Pariza, Madrida i New Yorka koji već koriste ovaj alat.

Unaprjeđenje usluge za dužu i uspješniju turističku godinu
Izvješće Tourism Insights koje je Mastercard osigurao županiji uključuje podatke koji olakšavaju razumijevanje profila turista koji dolaze u tu regiju, ali i Hrvatsku općenito. Sadrži analizu potrošnje u Hrvatskoj i odabranim gradovima i to prema podrijetlu turista te prema ključnim kategorijama proizvoda, ali i analizu podataka s društvenih mreža prema mjestima, lokalnim turističkim proizvodima i događanjima.

Na temelju podataka identificirana su dva tržišta sa značajnim potencijalom za pozicioniranje Hrvatske kao prioritetne turističke destinacije te je osmišljen sadržaj u dvije kategorije – aktivni stil života, s fokusom na nautiku, te gastronomija i vino.

„Turizam je jedna je od najvažnijih gospodarskih grana Šibensko-kninske županije, a naš je cilj konstantno ga unaprjeđivati i našim gostima ponuditi upravo ono što traže, na obostranu korist i zadovoljstvo. Siguran sam kako ćemo korištenjem ovog sjajnog alata učiniti veliki iskorak u tom smjeru te ubuduće moći kreirati turističke proizvode prilagođene suvremenim putnicima i njihovim zahtjevima“, istaknuo je Marko Jelić, župan Šibensko-kninske županije.

Turistima se ovako pristupa na posebno prilagođen način, nudi im se tip sadržaja kakav su na razne načine pretraživali, a sve putem digitalnog oglašavanja, društvenih mreža i PR-a.

Naime, pametna i ciljana ulaganja ključna su za planiranje uspješnih kampanja, stoga je Mastercardova platforma Tourism Insights važan alat uz pomoć kojeg je moguće bolje razumjeti planove, interese i želje potencijalnih gostiju. Platforma objedinjuje podatke dobivene s tražilica, društvenih mreža i kartičnih transakcija, omogućuje jasno profiliranje posjetitelja, njihovih želja i potreba, a na temelju toga i kreiranje ciljane ponude. Na taj način pomaže organizacijama u boljem upravljanju destinacijama i planiranju programa oporavka turizma, od pokretanja međunarodnih marketinških kampanja do dodjele subvencija građanima za poticanje lokalne potrošnje u sektoru turizma. Također, može im pomoći da upravljaju zatišjem izvan sezone ili prenapučenošću u sezoni.

Podaci s različitih platformi u službi jednog cilja – razumijevanja turista
„U ovoj kampanji nećemo disperzirati budžet na mass medije, u trenutku kad su potrošači s ovih tržišta već našli inspiraciju za ljetovanje negdje dalje, nego naš target gađamo personaliziranim sadržajem za koji znamo da ih zanima, točno tamo gdje borave, i točno u trenutku kad traže inspiraciju za putovanje“, istaknula je Gea Kariž, direktorica marketinga u Mastercardu u Hrvatskoj.

„Suradnje poput ove nam omogućuju da koristimo nove uvide u podatke kako bismo izgradili otporniju i inkluzivniju industriju koja se razvija u skladu s promjenjivim potrebama turista. I zato su važne – čine temelj pristupa koji će u bliskoj budućnosti biti neophodan.“

Na taj način korisnici Mastercard® kartica potaknuti promidžbenim aktivnostima u okviru kampanje mogu, primjerice, iznajmiti automobil po najpovoljnijim cijenama kako bi jednostavno istražili Dalmaciju, rezervirati svoj boravak putem Booking.com uz razne pogodnosti plaćanja ili naučiti više o tradiciji regije zahvaljujući jedinstvenim iskustvima dostupnim na Mastercardovoj platformi Priceless.com. Ova platforma povezuje lokalne pružatelje usluga sa zainteresiranim putnicima iz cijelog svijeta, a korisnici kartica mogu uživati u luksuznim hotelima i ekskluzivnoj gastronomskoj ponudi, upoznati male proizvođače, kušati i pripremati tradicionalne proizvode te istraživati kulturu naše zemlje.

You may also read!

Mislav Balković izabran za predsjednika HUP-a

Mislav Balković izabran za predsjednika HUP-a

Na današnjoj 87. izbornoj sjednici Vijeća članova, za predsjednika Hrvatske udruge poslodavaca (HUP) u narednom trogodišnjem mandatu izabran je

Read More...
IKEA Studio za planiranje u Rijeci (1)

U Rijeci otvoren IKEA Studio za planiranje

U Rijeci je, u četvrtak, 2. listopada, u sklopu Galerije Bakar u industrijskoj zoni Kukuljanovo, otvoren novi IKEA Studio

Read More...
CROAGRO 696x392

Sajmovi posvećeni poljoprivredi, hrani i zdravim stilovima života na Zagrebačkom velesajmu od 4. do 7. 12. 2025.

SAJMOVI KOJI POKREĆU SVE ŠTO JE POLJOPRIVREDA SPOJILA Najvažniji događaj u poljoprivredi – CroAGRO, međunarodni sajam poljoprivrede, poljoopreme i mehanizacije,

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design