Proizvodi brenda Prirodna kozmetika Helena iz Podgorača od studenog u dm-u

In Promocije / novi proizvodi
Vesna Pavković (dm) Helena Nađ

U ponudi dm-a od studenog 2022. godine bit će dostupni proizvodi brenda Prirodna kozmetika Helena iz Podgorača koje je dm odabrao u natječaju {ZAJEDNO} za zelene ideje. Kupci će moći birati među šest proizvoda brenda koji je razvila Helena Nađ, a uz sapun i kreme za lice, u planu je uvrštavanje još najmanje četiri proizvoda.

„Sapune, razne kreme, meleme, dezodoranse, šampone i druge prirodne kozmetičke proizvode već sam godinama izrađivala iz hobija za sebe, svoju obitelj i prijatelje. Upravo mi je prijateljica skrenula pozornost na dm-ov natječaj na koji sam se odmah i prijavila jer sam shvatila da je savršena prilika da još više ljudi upozna zdravstvene i ekološke prednosti prirodnih sapuna i krema za lice. Zahvalna sam dm-u što mi je pružio priliku da ove proizvode koji su nastali u Podgoraču, malom selu nadomak Našica, približimo njihovim, a sada i našim, kupcima diljem Hrvatske“, izjavila je Helena Nađ, osnivačica brenda Prirodna kozmetika Helena.

Brend se temelji na proizvodima koji imaju blagotvorni učinak na kožu, a nemaju štetan učinak na prirodu. U proizvodnji sapuna i krema za lice koristi se kozje mlijeko sa slavonskih pašnjaka koje posjeduje eko certifikat. Sapuni su biorazgradivi, dok su kreme za lice pakirane u papirnatim kutijicama zbog čega nema stvaranja plastičnog otpada kod nijednog proizvoda. Tijekom proizvodnje, većina posla se obavlja ručno, uz minimalan utrošak električne energije. Upravo je briga o utjecaju na okoliš tijekom proizvodnog procesa i pakiranja proizvoda potaknula dm da u sklopu natječaja {ZAJEDNO} za zelene ideje u ponudu uvrsti proizvode Helene Nađ.

„Natječajem i realizacijom ekoloških projekata dm želi pokazati da je svaki korak prema stvaranju održivije budućnosti bitan. Proizvodi koje nudimo imaju iznimno važnu ulogu u tome jer nam omogućuju da zajedno s kupcima umanjimo utjecaj na okoliš. Uime dm-a želim zahvaliti gospođi Nađ što se prijavila na naš natječaj i omogućila nam da našu ponudu obogatimo još jednim domaćim brendom prirodne kozmetike i da podržimo razvoj njenog mladog i perspektivnog brenda“, izjavila je Vesna Pavković, menadžerica za asortiman u dm-u.

Na dm-ov natječaj pristiglo je gotovo 300 prijava u kategorijama zaštite okoliša i održivosti, edukacije te poticaja održivom poduzetništvu i proizvodnji. Među prijavljenima dm je odabrao 17 ekoloških projekata i u njihovu će realizaciju uložiti više od 800.000 kuna.

You may also read!

wall

Svjetske burze skočile na rekordne razine

Na najvećim svjetskim burzama prošloga su tjedna indeksi dosegnuli rekordne razine, što se ponajviše zahvaljuje snažnom rastu cijena dionica

Read More...
Kako procjeniti i upravljati psihosocijalnim rizicima na radu

Kako procjeniti i upravljati psihosocijalnim rizicima na radu?

U organizaciji ZIRS Učilišta – ustanove za obrazovanje odraslih i Znanstveno-stručnog časopisa „Sigurnost“, u Zagrebu će se 28. ožujka

Read More...
Habijan

Ministar Habijan najavio smanjenje parafiskalnih nameta

Ministar gospodarstva i održivog razvoja Damir Habijan u petak je u Krapini ponovio kako će se u sklopu novog

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design