Allianzov projekt „Dio koji nedostaje“ sinoć je za najbolju sponzorsku komunikaciju osvojio nagradu Grand PRix koju mu je dodijelila Hrvatska udruga za odnose s javnošću (HUOJ).
„Dio koji nedostaje” projekt je kojeg Allianz u suradnji s Hrvatskim paraolimpijskim odborom (HPO) i tvrtkom za strateška sponzorstva VETTURELLI proveo u sklopu višegodišnjeg sponzorskog partnerstva, kojem je cilj izgradnja tolerantnijeg društva i promicanje vrijednosti paraolimpizma – hrabrosti, odlučnosti, inspiracije i jednakosti.
Upravo s tom vizijom Allianz je ususret prošlogodišnjim Paraolimpijskim igrama u Riju nizom aktivnosti potaknuo smanjivanje razlika u odnosu prema sportašima s invaliditetom i onima bez invaliditeta, stavljajući naglasak na strast paraolimpijaca prema sportu, upornost i odricanja na putu prema sportskim uspjesima, te pozivajući medije da im pruže zasluženu medijsku prisutnost.
Nastojeći „probuditi“ navijače čija je podrška sportašima dodatni „vjetar u leđa“ da daju najbolje od sebe,projekt je upravo nosio naziv „Dio koji nedostaje“.
Nagradu je u ime Allianza Zagreb sinoć preuzeo paraolimpijac Branimir Budetić koji je tom prilikom izjavio: “Velika mi je čast u ime Allianza, ali i svih paraolimpijaca preuzeti nagradu za projekt koji nam je svima puno značio u paraolimpijskoj 2016. godini. Mnogi paraolimpijci nisu naviknuti na medijsku pažnju i vrijeme je da svi skupa to promijenimo. Allianz nam je u tom pogledu dao dodatni vjetar u leđa. Na tome im veliko hvala!»
Nagrada „Grand PRix 2017” osmo je priznanje koje je projekt „Dio koji nedostaje“ osvojio. Naime, digitalni dio projekta proveden u suradnji s agencijom Degordiran već je osvojio nagradu za Awwwards „Site of the day”, CSS Awards, CSS Winner i CSS Design Awards, dok je cjelokupni projekt od Društva za marketing Slovenije proglašen najboljim sponzorstvom u Hrvatskoj, Hrvatsko-njemačka industrijska i trgovinska komora dodijelila mu je «AHK Inovacijsku nagradu», a Europska sponzorska asocijacija ESA Best of Europe Bronze Award.