Prvo druženje METRO-a u Osijeku za veliki broj malih i srednjih poduzetnika

In Konferencije / savjetovanja
Prvo druženje METRO-a u Osijeku za veliki broj malih i srednjih poduzetnika

METRO Hrvatska je u srijedu, 12. lipnja, na METRO EXTRA POWER događanju okupio veliki broj malih i srednjih poduzetnika iz Osijeka i okolnih županija kako bi obilježili početak ljetne sezone 2024. U divnom okruženju Stare Pekare u osječkoj Tvrđi, METRO je uz degustaciju specijaliteta koje su pripremili vrhunski chefovi, predstavio rješenja za unaprjeđenje poslovanje svojih kupaca kako bi im nadolazeća sezona bila što uspješnija.

Okupljeni poduzetnici su tako mogli saznati više informacija o usluzi METRO dostave kojom dobivaju proizvode koji su im potrebni na lokaciju prema dogovoru, te kako digitalizirati svoje poslovanje digitalnim alatima koje je METRO razvio za njih. Također, predstavljano je profesionalno rješenje za izradu pizze koje obuhvaća sve potrebno – od peći, mješalice za tijesto, lopate pa do vrhunskih sastojaka.

Vrhunski hrvatski chefovi Marko Alilović, chef bistroa Lulu kao i chefovi restorana Waldinger pripremali su nezaboravne specijalitete za sve okupljene. Također, METRO je malim i srednjim poduzetnicima predstavio proizvode brojnih hrvatskih proizvođača, a na kraju je goste zabavio Petar Grašo.

„Misija METRO-a je biti preferirani partner svojim kupcima. Kako bi to postigli, neprekidno radimo na širenju ponude i razvoju naših usluga kako bi se prilagodili potrebama kupaca i olakšali im svakodnevno poslovanje. Drago nam je što smo po prvi put organizirali ovo Extra druženje u Osijeku. Svjesni smo važnosti malog i srednjeg poduzetništva za gospodarstvo i ovo je jedan od način kojim želimo poslati tu poruku“, izjavio je Igor Kotaran, direktor marketinga tvrtke METRO Hrvatska.

METRO je u Hrvatskoj počeo poslovati krajem 2001. godine otvorenjem prvoga veleprodajnog centra na zagrebačkom Jankomiru. Danas posluje s ukupno deset veleprodajnih centara diljem Hrvatske. Tijekom godina poslovanja u Hrvatskoj, METRO se pozicionirao kao lider na HoReCa tržištu na kojemu opslužuje METRO trenutno opslužuje oko 95 % kupaca u ugostiteljskom sektoru. Uz kupce iz HoReCa sektora, METRO je usmjeren prema malim trgovcima te malim i srednjim poduzetnicima.

You may also read!

hiz

Zlatni ključ za najboljeg velikog izvoznika dobio Končar-D&ST

Tvrtka Končar Distributivni i specijalni transformatori (D&ST) dobitnica je nagrade Zlatni ključ za najboljeg velikog izvoznika u 2023. godini,

Read More...
wallstreet

Oprez na svjetskim burzama, inflacija i dalje povišena

Na svjetskim se burzama prošloga tjedna trgovalo oprezno jer inflacija u svijetu ne popušta tako brzo kako su se

Read More...
kupci-maloprodaja-shopp

Potrošnja u Hrvatskoj u svibnju porasla 14. mjesec zaredom

U Hrvatskoj je u svibnju potrošnja u maloprodaji snažno porasla na godišnjoj razini, već 14. mjesec zaredom, što ukazuje

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design