Rast Kraš grupe u 2021. godini

In Tvrtke i tržišta
Slavko Ledić

Poslovnim rezultatima za 2021. godinu Kraš grupa potvrdila je nastavak pozitivnih trendova i rasta poslovanja u svim segmentima. Konsolidirani ukupni prihodi ostvareni su u iznosu od 1.082,8 milijuna kuna što je za 40,4 milijuna kuna, odnosno 3,9 posto više u odnosu na prethodnu godinu.

Nakon pokrića ukupnih rashoda poslovanja, ostvarena je dobit prije oporezivanja u iznosu od 38,2 milijuna kuna, što je za 12,9 milijuna kuna, odnosno 50,7 posto više nego u 2020. godini. Neto dobit povećana je u odnosu na 2020. godinu za 4,9 milijuna kuna, odnosno 19,4 posto te iznosi 30 milijuna kuna. Neto dobit pripisana imateljima kapitala Matice ostvarena je u iznosu od 30 milijuna kuna, objavljeno je danas u financijskim izvješćima kompanije na Zagrebačkoj burzi.

„Ovakvim rezultatima možemo biti jako zadovoljni, osobito kad se uzmu u obzir svi globalni izazovi i poremećaji s kojima se i dalje suočavamo. Godina iza nas obilježena je brojnim aktivnostima kojima smo zajedno s potrošačima proslavili veliku 110. obljetnicu poslovanja, lansiranjem novih proizvoda te nastavkom ulaganja u proizvodne procese te sam stoga još ponosniji što smo sve uspjeli ostvariti uz odlične poslovne pokazatelje, na zadovoljstvo svih naših dionika. Posebnu zahvalu i pohvalu upućujem svim zaposlenicama i zaposlenicima Kraša za njihov doprinos ovom uspjehu“, izjavio je Slavko Ledić, predsjednik Uprave Kraša.

U prodaji rasli i prihodi i volumeni
Prihodi od prodaje u 2021. godini ostvareni su u iznosu od 1.048,6 milijuna kuna, s povećanjem od 79,5 milijuna kuna, odnosno 8,2 posto u odnosu na 2020. godinu. Ostali poslovni prihodi iznosili su 25,3 milijuna kuna, a financijski 8,9 milijuna kuna.

Na domaćem tržištu Kraš grupa ostvarila je prihode od prodaje u iznosu od 581,5 milijuna kuna, povećavši ih tako za 10,8 posto u odnosu na godinu ranije. U inozemstvu je ostvareno 467,1 milijun kuna prodajnih prihoda, odnosno 5,1 posto više nego u prethodnoj godini.

Ukupan obujam prodaje iznosi 36.917 tona što je za 1.983 tone, tj. 5,7 posto više od prodaje u 2020. godini. Pritom je na domaćem tržištu ostvaren rast od 3,5 posto, a na izvoznim tržištima 8,3 posto. Tako je Kraš grupa, unatoč nastavku pandemije i svim ekonomskim posljedicama te globalne krize, na domaćem i većini izvoznih tržišta ostvarila bolje prodajne rezultate.

Prodaja rasla u svim kategorijama i sastavnicama Kraš grupe
Kad se gleda po kategorijama, najveći je rast prodaje od 8,5 posto ostvaren u grupi kakao proizvoda koja je time i dalje generator rasta prihoda od prodaje. Grupa bombonskih proizvoda ostvarila je rast prodaje od 8,1 posto, a rast je zabilježen i u grupi brašnenih proizvoda u koju pripadaju keksi, vafli i Krašev slani asortiman za 4,6 posto i to u svim tvornicama. Tako Tvornica keksa i vafla bilježi rast u toj kategoriji od 3,6 posto, Mira Prijedor od 11 posto, a Karolina Osijek, koja je s početkom ove godine pripojena matičnoj kompaniji, rast od 1,2 posto.

EBITDA u visini od 116,3 milijuna kuna
Ukupni konsolidirani rashodi u Kraš grupi u 2021. godini porasli su za 2,7 posto u odnosu na 2020. te iznosili 1.044,6 milijuna kuna. Ostvarena je EBITDA u visini od 116,3 milijuna kuna dok EBITDA marža iznosi 10,8 posto. Ukupno gledajući, u 2021. godini Kraš grupa ostvarila je povećanje svoje poslovne aktivnosti kroz rast poslovnih prihoda, rast količinske i vrijednosne prodaje i rast proizvodnje.

You may also read!

Ulaganje u djecu je ulaganje u buducnost

Ulaganja u djecu i mlade najvažnija su ulaganja za bolju budućnost

Ured UNICEF-a za Hrvatsku u suradnji s časopisom „Gloria” organizirao je konferenciju „Djeca su naš najvažniji posao” s ciljem

Read More...
Lisinski-pbz

Održano svečano događanje PBZ grupe „Kad srca pjevaju“

Uručene donacije ukupnog iznosa 315.000 eura za bolju budućnost djece i mladih. U utorak je u Koncertnoj dvorani Vatroslava Lisinskog

Read More...
sajam

Hrvatske prehrambene tvrtke na PLMA-inom međunarodnom sajmu u Amsterdamu

Na međunarodnom sajmu World of Private Label, koji se u organizaciji PLMA (Udruženja proizvođača privatnih robnih marki) održava u

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design