Sajmovi idealni za pronalazak novih kupaca

In Sajmovi i izložbe
sajam

Počeo najveći međunarodni sajam ljevarstva i metalurgije u Düsseldorfu

Hrvatska gospodarska komora organizirala je zajednički nastup tri hrvatske tvrtke na najvećem međunarodnom sajmu ljevarstva i metalurgije GIFA/ NEWCAST/ METEC/ THERMOPROCESS, koji će se održava od 25. do 29. lipnja 2019. u Düsseldorfu.

Svoje proizvode na izložbenom prostoru HGK predstavljaju Lipovica, Ferro-Preis i Ljevaonica Bujan.

Renato Martinjak, direktor prodaje i marketinga tvrtke Ferro-Preis koja izvozi oko 95 posto svoje proizvodnje (oko 16 milijuna eura), istaknuo je da redovito izlažu na sajmovima u EU jer tako planski i ciljano prezentiraju tvrtku. „Naša iskustva s ranijih nastupa na sajmovima su pozitivna, svaki nam je donio ponekog novog kupca. Zadnjih nekoliko godina bilježimo kontinuirani rast izvoza, Njemačko tržište nam je i nadalje najzanimljivije i na njemu nastojimo dodatno povećati prisutnost. Od ostalih tržišta najviše nas privlači Skandinavija, tu bismo htjeli napraviti iskorak“, kazao je Martinjak, uz napomenu da konstantno ulažu u modernizaciju proizvodnje i time dižu produktivnost.

Sajam se održava svake četiri godine i sastoji se od četiri priredbe: na sajmu GIFA predstavljaju se najnovije tehnologije i oprema za ljevaonice, na sajmu NEWCAST predstavljaju se ljevaonice sa svojim odljevcima, na METEC-u tehnologije iz područja metalurgije, a na THERMOPROCESS-u industrijske peći i tehnologije toplinske obrade.

Na prethodno održanom sajmu 2015. godine svoje proizvode je izložilo 2.214 izlagača, a posjetilo ga je 78.000 posjetitelja iz preko 120 zemalja.

You may also read!

Šime Erlić

Predstavljen IPCEI-CIS: Infobip sudjeluje na projektu koji će Europi povećati globalnu konkurentnost

U zagrebačkom Infobipovom kampusu danas je službeno pokrenut IPCEI-CIS "Next Generation Cloud Infrastructure and Services", projekt globalne komunikacijske platforme

Read More...
Telemach

Telefoniranje i surfanje za samo 1 euro mjesečno? Moguće je, a evo i kako!

Dok troškovi života rastu, a cijene proizvoda i usluga nerijetko šokiraju kupce, Telemach okreće ploču - telefoniranje i surfanje

Read More...
METRO Hrvatska

METRO Hrvatska i Nacionalna udruga obiteljskih i malih hotela sklopili strateško partnerstvo za razvoj gourmet authentic hotela

METRO Hrvatska i Nacionalna udruga obiteljskih i malih hotela sklopili su strateško partnerstvo s ciljem jačanja kvalitete i konkurentnosti

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design