SPAR Hrvatska: U pandemijskoj godini s domaćim proizvođačima razvijena 82 nova proizvoda

In Tvrtke i tržišta
Helmut Fenzl

SPAR Hrvatska kontinuirano podržava domaću poljoprivrednu proizvodnju i proširuje projekte kojima potiče razvoj malih obiteljskih poljoprivrednih gospodarstava. Kao partner projekta „OPG Zlata vrijedan“, koji niz godina podržava male proizvođače SPAR i ove godine daje dodatnu podršku hrvatskom poduzetništvu.

SPAR supermarketi i INTERSPAR hipermarketi trgovine su s najviše domaćih proizvoda, a od domaćih OPG-ova SPAR otkupljuje voće i povrće, jaja, mlijeko i mliječne proizvode, proizvode od tijesta, meso peradi, maslinova ulja i brojne druge proizvode iz svih dijelova Hrvatske. Osim kroz plasman proizvoda na policama SPAR i INTERSPAR trgovina, SPAR proizvođačima pruža podršku i kroz komunikacijsku platformu „Da, domaće je!“ kojom se promovira domaće proizvođače i njihove proizvode.

„Kako bi dodatno povećali vidljivost domaćeg voća i povrća u našim trgovinama osmislili smo i robnu marku „Vrtovi Hrvatske“ kroz koju nudimo više od 70 proizvoda od 40 malih domaćih proizvođača i OPG-ova. Dodatno, tijekom 2020-te, u pandemijskoj godini, s domaćim smo proizvođačima razvili čak 82 nova proizvoda koja se u SPAR i INTERSPAR trgovinama mogu naći pod vlastitim markama: SPAR, Vital, Premium, Natur Pur, Free From i S-BUDGET“, poručio je predsjednik Uprave SPAR Hrvatska, Helmut Fenzl.

Tijelom cijele korona godine SPAR je nastojao biti što bolji partner hrvatskim proizvođačima. Više od 50 novih poljoprivrednih proizvođača i OPG-ova koji, zbog izvanredne situacije, nisu mogli prodavati svoje proizvode na tržnicama i hotelskim lancima, u SPARU su pronašli partnera, a njihovi proizvodi svoje mjesto na policama SPAR supermarketa i INTERSPAR hipermarketa.

You may also read!

dm će s više od 74.000 eura podržati 18 ekoloških projekata

dm će s više od 74.000 eura podržati 18 ekoloških projekata

U utorak 22. travnja, na Dan planeta Zemlje, započeo je proces realizacije 18 projekata odabranih u sklopu natječaja {ZAJEDNO}

Read More...
„Jedna manje“ – nastavlja se Konzumova kampanja koja mijenja navike i potiče na odgovornu kupnju

„Jedna manje“ – nastavlja se Konzumova kampanja koja mijenja navike i potiče na odgovornu kupnju

Konzum MultiPlusCard bonusom nagrađuje korištenje višekratnih torbi Priroda me voli Konzum i ove godine provodi kampanju Jedna manje, kojom potiče

Read More...
Dukat predstavlja b.Aktiv LGG Kids, prvi proizvod u liniji stvoren posebno za djecu

Dukat predstavlja b.Aktiv LGG Kids, prvi proizvod u liniji stvoren posebno za djecu

Još 1998. godine Dukat je lansirao prvi funkcionalni proizvod za jačanje imuniteta na domaćem tržištu. Istovremeno s tim Dukat

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design