Stanica 50 – novi društveno odgovorni projekt Coca-Cole

In DOP
cola

Na 132. rođendan Coca-Cole na svjetskoj razini predstavljen je novi društveno odgovorni projekt Coca-Cole u Hrvatskoj – Stanica 50.

Riječ je o još jednome projektu Coca-Cole usmjerenom prema mladim ljudima i njihovu obrazovanju, koji je pokrenut u povodu obilježavanja 50. obljetnice početka proizvodnje Coca-Cole u Hrvatskoj.

Stanica 50 projekt je kojim će Coca-Cola urediti tri studentska središta u prostorima javnih sveučilišta s namjerom da ona budu mjesta na kojima će studenti, ali i drugi mladi iz zajednice stjecati dodatna znanja komplementarna sveučilišnim programima, a korisna u osobnome i profesionalnome razvoju.

„Prošle smo godine pokrenuli višegodišnji projekt Coca-Colina podrška mladima usmjeren na mlade ljude bez posla. U prošloj i ovoj godini kroz naše će obrazovne radionice proći 1250 mladih ljudi koji će steći dodatna znanja i vještine koje im pomažu u jačanju njihove konkurentnosti na tržištu rada i lakšemu pronalaženju posla. Izvrsna iskustva, zadovoljstvo polaznika i činjenica da je prošle godine u samo nekoliko mjeseci 30 posto naših polaznika pronašlo posao potvrdili su da provedbom naših projekata itekako možemo pomoći u rješavanju bitnih problema u zajednici. Zato smo u povodu naše velike obljetnice pokrenuli još jedan projekt kojim želimo pomoći mladim ljudima da se razvijaju, u najvećoj mjeri iskoriste svoje potencijale te izgrade uspješne karijere“, istaknula je Ruža Tomić Fontana, glavna direktorica Coca-Cole HBC za Hrvatsku, Sloveniju i Bosnu i Hercegovinu.

Suvremeno uređena i opremljena Stanica 50 bit će mjesto na kojemu će mladi imati prigodu slušati predavanja, sudjelovati u radionicama i različitim raspravama, učiti ili raditi na razvojnim projektima i razvijati vlastite zamisli.

Projekt Stanica 50, vrijedan više od milijun kuna, prepoznalo je Ministarstvo znanosti i obrazovanja, Ministarstvo regionalnog razvoja i fondova EU te Ministarstvo za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku ispred kojeg je okupljene na predstavljanju pozdravila državna tajnica Margareta Mađerić.

„Pohvalia bih ovakvu inicijativu gdje se javni i privatni sektor ujedinjuju oko zajedničkih ciljeva, a to je budućnost mladih u Hrvatskoj. Ovakvu suradnju je važno jačati, osobito po pitanju naših mladih, njihove budućnosti, egzistencije i zapošljavanja. Promjene koje se zbivaju u suvremenom svijetu, pa tako i u svim članicama Europske unije, veliki su izazovi za mlade. Sve duže trajanje formalnog obrazovanja i poteškoće u zapošljavanju, samo su neki od problema i zato mi je drago da ste baš u tom smjeru usmjerili svoje projekte i napore. Odgovornost je na svima nama koji sudjelujemo u društveno političkom životu da različitim inicijativama i aktivnostima ističemo značaj mladih u osiguravanju ekonomske budućnosti. I uz brojne napore našeg ministarstva, uvijek ima prostora za napredak. Jedan od takvih primjera je i ovaj projekt. Zajedničkim snagama trebamo mladima omogućiti stvaranje svoje karijere u Republici Hrvatskoj, što najbolje pokazuje ovaj primjer gdje je privatna firma povezana sa zajednicom i aktivno radi na njenom unaprjeđenju. Mladi su sadašnjost, ali i budućnost Hrvatske i drago mi je što ste to prepoznali“, istaknula je državna tajnica Mađerić.

Koja će sveučilišta dobiti studentska središta, odlučit će sami studenti i građani. Sveučilišta u u Dubrovniku, Osijeku, Puli, Rijeci, Splitu i Zagrebu predložila su svoje prostore, a Coca- Cola će, prema modernom i mladima prilagođenom idejnom konceptu tvrtke Lotus Group, urediti ona tri prostora na sveučilištima koja budu dobila najveći broj glasova. Studenti i građani svoje glasove mogu dati putem mrežne stranice www.stanica50.hr u razdoblju od 8. svibnja do 30. lipnja 2018. u 23.59.

Nakon uređenja Coca-Cola će studentska središta predati sveučilištima, koja će njima upravljati u suradnji sa studentskim zborovima. Korištenje studentskim središtima Stanica 50 bit će besplatno i u njima neće biti nikakvih komercijalnih aktivnosti.

„Sveučilišta su mjesta koja obrazuju i razvijaju mlade talente. Trudimo se osigurati našim studentima što bolje uvjete za učenje i rad te im omogućiti pristup što širim znanjima te povezivanju onoga što uče u predavaonicama s onim što će im sutra donijeti praksa. Suradnja je s privatnim sektorom, koji nam može pomoći u ispunjavanju tih naših nastojanja, dobrodošla i zato smo zahvalni Coca-Coli na želji da doprinese ispunjenju naših ciljeva i zadaća“, izjavio je Miljenko Šimpraga, prorektor za inovacije, transfer tehnologije i komunikacije Sveučilišta u Zagrebu i izaslanik predsjednika Rektorskog zbora Republike Hrvatske prof. dr. sc. Vlade Guberca.

Inicijativu Coca-Cole pozdravio je i predsjednik Hrvatskoga studentskog zbora Stjepan Ćurčić.

„Uređivanje prostora za stjecanje dodatnih, praktičnih znanja i učenje mnogo će značiti nama studentima. Uvijek smo zainteresirani za povezivanje teorijskih znanja s praksom. Kad počnemo tražiti posao, svi shvatimo da nam to najviše nedostaje. Zato je odlično da ćemo unutar sveučilišta dobiti mjesta na kojima ćemo moći više saznati i učiti od onih koji nam mogu prenijeti praktična znanja. Osobito je pohvalno što ovaj projekt nije usmjeren samo studentskoj populaciji, nego i svim mladima od 18 do 30 godina, kao i planirano održavanje besplatnih radionica Coca-Coline podrške mladima u studenskim središtima. Na ovaj način će i mladi koji nisu u sustavu obrazovanja ili osposobljavanja, kao i nezaposleni mladi dobiti svoje mjesto i priliku za učenje i usavršavanje“, kazao je Ćurčić.

„Kao što je i nama 50. godina poslovanja u Hrvatskoj samo jedna stanica na dugogodišnjemu putu uspjeha, nadamo da će i godine studiranja te služenje našom Stanicom 50 studentima i našim budućim mladim kolegama biti korisnim dijelom duge i uspješne karijere koja je pred njima te ispunjenoga i kvalitetnoga života“, poručila je zaključno Ruža Tomić Fontana.

You may also read!

PEVEX

PEVEX otvorio novi prodajni centar u Poreču

PEVEX d.d., 1. hrvatski trgovački lanac, danas je kupcima otvorio 30. prodajni centar, u Poreču. Na gotovo 5.000 četvornih

Read More...
Rekordan broj tvrtki sudjeluje na sajmu premium i luksuznih putovanja ILTM Cannes

Rekordan broj tvrtki sudjeluje na sajmu premium i luksuznih putovanja ILTM Cannes

Hrvatska nastavlja graditi imidž vrhunske destinacije u segmentu premium putovanja na ovogodišnjem izdanju sajma International Luxury Travel Market (ILTM)

Read More...
brnjac

Brnjac i Tzitzikostas: „Za konkurentno EU ugostiteljstvo i turizam”

U organizaciji hrvatske zastupnice Nikoline Brnjac u Europskom parlamentu održana je konferencija povodom Europskog dana ugostiteljstva, koja je okupila

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design