Stella Artois partner je prvog Drive-In Kina u Hrvatskoj

In Odnosi s javnošću
stella art

Stella Artois ponosni je partner prvog Drive-In Kina u Hrvatskoj, jedinog društvenog događaja sa sigurnom socijalnom distancom, u sklopu kojeg će od danas do 21. svibnja na Istočnom parkiralištu Zagrebačkog velesajma svaku večer biti prikazan po jedan igrani film.

Tim povodom na službenoj Facebook stranici Stella Artois Hrvatska dostupan je nagradni natječaj u kojem se poziva fanove da se okušaju u režiji i opišu radnju vlastitog autorskog filma. Dva najkreativnija odgovora osvajaju ulaznice za projekciju filma Yesterday 21. svibnja.

Sve projekcije prikazivat će se na dva 15-metarska ekrana, a zvuk filma posjetitelji će moći pratiti putem svojih radijskih aparata u automobilu koji će biti prilagođen privremenoj radijskoj frekvenciji. Početak projekcija je predviđen za 21 sat.

U osam večeri Drive-In Kina na otvorenom bit će prikazani atraktivni filmski blockbusteri poput Yesterday, Brzi i žestoki: Hobbs & Shaw, Prvi čovjek, Prevarantice, The Shiny Shrimps, Emma i Smrtonosni strojevi. U ovom jedinstvenom filmskom iskustvu gledatelji će uživati iz svojih automobila, po dvije osobe u svakom, a broj automobila svake večeri ograničen je na 300.

Prvo Drive-In kino u Hrvatskoj ujedno je i humanitarnog karaktera. Sav novac od prodaje ulaznica bit će doniran Kliničkoj bolnici Sestara milosrdnica u Zagrebu.

Nakon višetjedne izolacije zbog COVID-19 virusa bit će ovo jedinstvena prilika za sve koji su se zaželjeli izlazaka i druženja uz poznate filmske naslove.

Na kraju projekcije svi posjetitelji dobit će limenku Stella Artois piva za ponijeti kući kako bi u udobnosti vlastitog doma mogli nazdraviti za lijepo provedenu večer.

You may also read!

Predstavljena Hrok ESG platforma razvijena u suradnji s bankama

Predstavljena Hrok ESG platforma razvijena u suradnji s bankama

U Zagrebu je danas predstavljena ESG platforma koju je razvio Hrok u suradnji s vodećim bankama u Hrvatskoj. Na

Read More...
Jedna manje

Konzum nastavlja s kampanjom „Jedna manje“ čiji je cilj smanjenje plastičnog otpada

Konzumova kampanja „Jedna manje“, koja za cilj ima promociju korištenja višekratnih ekoloških torbi za kupnju i smanjenja plastičnog otpada

Read More...
šuma hrane komunlac

U Koprivnici posađena najveća šuma hrane u Hrvatskoj

Svjetska organizacija za zaštitu prirode WWF danas je u suradnji s Gradom Koprivnica i njihovim komunalnim poduzećem Komunalac posadila

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design