Supernova centar donirao opremu kirurškom odjelu Opće bolnice Zadar

In DOP
supernova

Supernova centar Zadar danas je Općoj bolnici Zadar uručio opremu u vrijednosti od oko 80.000 kuna. Donacija je namijenjena Odjelu za kirurgiju OB Zadar, kojem je sofisticirana oprema potrebna za zahtjevne kirurške zahvate.

Riječ je o Broncho-Fiberskop setu, baterijskom LED izvoru svjetla, jedinici za punjenje LED izvora i svjetlosnom kabelu, opremi ukupno vrijednoj 79.294,13 kuna. Oprema je uručena na molbu Opće bolnice Zadar kojoj je donirana aparatura prijeko potrebna za torakoskopske kirurške zahvate.

„Supernova centar Zadar rado se odaziva inicijativama za dobrobit lokalne zajednice kad god je u mogućnosti. Ovo nije prvi put da surađujemo s Općom bolnicom Zadar i raduje me što je Supernova centar još jednom mogao doprinijeti boljoj i kvalitetnijoj zdravstvenoj skrbi koje OB Zadar pruža svojim pacijentima“, rekla je Iva Surić, voditeljica Supernova centra Zadar prilikom uručenja donacije zamjeniku ravnatelja Opće bolnice dr. Ediju Karucu.

Ovo je četvrta po redu donacija Supernova centra Općoj bolnici Zadar: posljednja je bila u prosincu prošle godine kad je centar donirao bolničke krevete i pripadajuću opremu Odjelu za pedijatriju Opće bolnice Zadar u vrijednosti od 28.800,00 kuna.

You may also read!

BUSINESSEUROPE PORUKA: „EU mora biti ujedinjena u jačanju svoje globalne pozicije“

BUSINESSEUROPE PORUKA: „EU mora biti ujedinjena u jačanju svoje globalne pozicije“

Predsjednici i glavni direktori poslodavačkih organizacija članica BusinessEurope-a okupili su se u Nikoziji u organizaciji ciparskog člana federacije –

Read More...
Najveći svjetski stručnjaci na konferenciji Prodajnog Mindseta Sales4Future: Autentičnost je ključ uspješne prodaje

Najveći svjetski stručnjaci na konferenciji Prodajnog Mindseta Sales4Future: Autentičnost je ključ uspješne prodaje

Nakon uspjeha konferencije „The Wolf Strikes Again”, Prodajni Mindset ponovno je oduševio više stotina posjetitelja, ovaj put s novom

Read More...
mitreski

HGK istraživanje o potrošačkim navikama: Cijena ostaje ključna, raste online trgovina

Hrvatski potrošači pri odabiru i kupovini prehrambenih proizvoda i dalje najviše vrednuju cijenu, promotivne ponude te sirovinski sastav proizvoda,

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design