Sutra u Konzum stižu zabavne naljepnice Fixeez

In Odnosi s javnošću
Fixeez

U novom programu vjernosti posebno će uživati današnji klinci, pripadnici generacije koja je odrasla uz pametne telefone i komunicira emojiima.

Od četvrtka, 8. rujna, u sklopu najnovijeg programa vjernosti u Konzumove prodavaonice ekskluzivno stižu Fixeezi, zabavne naljepnice u obliku popularnih emojija za ukrašavanje različitih predmeta, odjeće i obuće.

I dok su njihovi roditelji nekad nosili prišivke kojima su ukrašavali odjeću i tako unosili šarenilo u monotoniju odjeće, uz Fixeeze ukrašavanje odjeće, obuće, modnih dodataka, različitih predmeta ili gadgeta nikad nije bilo jednostavnije. Uz to, premazani su posebnim slojem ljepila te se mogu lijepiti iznova ili čuvati u svojoj kartonskoj košuljici, a u njima će podjednako uživati i klinci i odrasli.

Ipak, primarno su namijenjeni najmlađima koji su odrasli uz pametne telefone i komuniciraju emojijima. Fixeezi ujedno predstavljaju svojevrsni hommage pop kulturi i modernom načinu komunikacije virtualnim žargonom, u kojem je cijeli kontekst sažet u grafičke simbole. Osim toga, potpuno su u skladu i s ekološkim trendom ponovne uporabe jer će začas osvježiti i uljepšati stariji odjevni ili bilo koji drugi predmet i tako mu produžiti rok trajanja.

Osim na modnom planu, naljepnice Fixeez glavne su zvijezde i na Konzumovim društvenim mrežama, i to u čak dva TikTok izazova u kojima sudionici mogu osvojiti i super nagrade. Tu je popularni „Spusti prst“ izazov u kojem sudionici na unaprijed snimljenom zvuku spuštaju prst kad se slažu s izrečenim, dok u plesnom izazovu sudionici moraju naučiti zadanu koreografiju i snimiti se kako je izvode. Izazove je potrebno podijeliti na vlastitim TikTok profilima uz tagove @konzumhr i #fixeezmood.

Fixeezi će biti predstavljeni na posebnom Konzumovom događanju u subotu 10. rujna na zagrebačkom Cvjetnom trgu, s brojnim iznenađenjima za prolaznike. Od 8. rujna do 5. listopada moći će se sakupljati kupnjom u Konzumovim prodavaonicama diljem Hrvatske, pri čemu će kupac za svakih potrošenih 75 kuna (9,95 eura) dobiti jednu Fixeez naljepnicu. U ponudi će biti ukupno 36 različitih naljepnica, a dobivat će se i uz kupnju određenih proizvoda iz Konzumove ponude.

Više informacija o Fixeezima i novom Konzumovom programu vjernosti dostupno je na stranici konzum.hr/fixeez.

You may also read!

Nestlé

Nestlé financijski izvještaj za 2023. bilježi stabilan organski rast od 7,2%

Mark Schneider, izvršni direktor kompanije Nestlé, izjavio je: „Dosad nezabilježena inflacija, do koje je došlo u posljednje dvije godine,

Read More...
Zahvaljujući donaciji PBZ grupe, Centar za odgoj i obrazovanje Zajezda dobio novo dječje igralište

Zahvaljujući donaciji PBZ grupe, Centar za odgoj i obrazovanje Zajezda dobio novo dječje igralište

Centar za odgoj i obrazovanje Zajezda dobio je donaciju u iznosu od 29.012,50 eura kojom je izgradio i opremio

Read More...
King Harmony

King Harmony osvojio srebro u kategoriji Najinovativnijeg sladoleda, Ledo nagrađen i za najbolje tehničko rješenje

Na godišnjoj konferenciji Međunarodnog udruženja proizvođača sladoleda, King Harmony osvojio je srebro u kategoriji Najinovativnijeg sladoleda, a Ledo je

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design