Švicarski proizvođač luksuzne robe Richemont priopćio je u petak da će se udružiti s kineskim divom internetske trgovine Alibabom kako bi razvili platformu za prodaju luksuznih proizvoda u Kini.
Prema njihovom će sporazumu Richemontovo online poslovanje Yoox-net-a-porter i Alibaba ući u zajednički projekt s mobilnim telefonskim aplikacijama Net-a-Porter i Mr. Porter za potrebe prodaje na kineskom tržištu, navodi se u priopćenju.
Net-porter i Mr. Porter bit će dostupni i na Alibabinoj platformi za luksuznu robu Tmall Luxury Pavilion, lansiranoj prošle godine.
Dvije su kompanije također dogovorile da će istraživati druge mogućnosti za razvoj tržišta luksuznih proizvoda u Kini.
“Naša digitalna ponuda u Kini tek će kreće”, naveo je u priopćenju predsjednik uprave Richemonta Johann Rupert.
Richemont drugi je proizvođač luksuzne robe u svijetu, nakon francuskog giganta LVMH-a. Odnedavno su fokusirani na prodaju preko Interneta a kinesko tržište spada po mišljenju mnogih među najvažnija u svijetu.
Na platformi Net-a-Porter švicarska kompanija prodaje svoje i brendove konkurenata a cilj im je da modno osviještenim kupcima nude široku lepezu proizvoda.
Alibaba pad spada među najveće kompanije za prodaju putem Interneta u svijetu, s prihodima u financijskoj godini koja je završila u ožujku od gotovo 40 milijardi dolara. (H)