Tesla gasi 400 radnih mjesta u Njemačkoj

In Zaposlenost / plaće
Tesla

Američki proizvođač električnih automobila Tesla objavio je u utorak da će ukinuti 400 radnih mjesta u pogonu kod Berlina, istaknuvši slabu prodaju u uvjetima žestokog cjenovnog rata među proizvođačima.

Početkom prošlog tjedna Tesla je najavio da će zbog posustajanja potražnje i žestoke cjenovne konkurencije otpustiti više od desetine radne snage širom svijeta, što bi značilo otkaze za nekih 14.000 zaposlenika. Kompanija nije navela točnu brojku, a prema godišnjem izvješću za 2023. zapošljavali su u prosincu 140.473 radnika.

U četvrtak kompanija je izvijestila da neće produljiti ugovore 300 radnika zaposlenih ‘na određeno vrijeme’ u pogonu u Gruenheideu. Teslina glasnogovornica naglasila je tom prilikom da “otkaze nisu dobili Teslini radnici”.

U tvornici u Gruenheimu trenutno radi 12 tisuća radnika.

U utorak Tesla je objavio da će u jedinoj tvornici u Europi otpustiti 400 radnika.

“Trenutačno slabljenje tržišta električnih automobila predstavlja izazov i za Teslu”, naveli su u priopćenju među razlozima za gašenje radnih mjesta.

Najavili su program za “dobrovoljni odlazak” kako bi se izbjegli otkazi. Uprava će o njegovoj provedbi razgovarati s radničkim vijećem, dodali su, ne navodeći pojedinosti.

Ugovorni partneri već su zaposlili većinu otpuštenih radnika ‘na određeno’, tvrde.

Početkom mjeseca Tesla je preliminarno izvijestio da je prvom tromjesečju isporučio približno 387 tisuća vozila, otprilike osam posto manje nego u prva tri mjeseca 2023. godine, izdvojivši, između ostalog, krizu u Crvenom moru i podmetnuti požar u pogonu kod Berlina.

Kompanija je prošle godine više puta snizila cijene kako bi održala potražnju, što se očitovalo 40-postotnim skokom prodaje i prodanih 1,8 milijuna automobila. Na kraju godine prihod je naglo usporio, na samo tri posto, a uprava je upozorila da očekuje znatno slabiji rast u 2024. (H)

You may also read!

BUSINESSEUROPE PORUKA: „EU mora biti ujedinjena u jačanju svoje globalne pozicije“

BUSINESSEUROPE PORUKA: „EU mora biti ujedinjena u jačanju svoje globalne pozicije“

Predsjednici i glavni direktori poslodavačkih organizacija članica BusinessEurope-a okupili su se u Nikoziji u organizaciji ciparskog člana federacije –

Read More...
Najveći svjetski stručnjaci na konferenciji Prodajnog Mindseta Sales4Future: Autentičnost je ključ uspješne prodaje

Najveći svjetski stručnjaci na konferenciji Prodajnog Mindseta Sales4Future: Autentičnost je ključ uspješne prodaje

Nakon uspjeha konferencije „The Wolf Strikes Again”, Prodajni Mindset ponovno je oduševio više stotina posjetitelja, ovaj put s novom

Read More...
mitreski

HGK istraživanje o potrošačkim navikama: Cijena ostaje ključna, raste online trgovina

Hrvatski potrošači pri odabiru i kupovini prehrambenih proizvoda i dalje najviše vrednuju cijenu, promotivne ponude te sirovinski sastav proizvoda,

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design