Britanski Thomas Cook počeo je u srijedu poslovati kao internetska turistička kompanija koju podupiru kineski vlasnici, nakon prošlogodišnjeg kolapsa prouzročenog nagomilanim dugovima i okretanjem kupaca internetu.
Kineska grupa Fosun Tourism kupila je u studenom prošle godine brend i internetsku imovinu Thomasa Cooka a danas je objavila da oživljava njegovo kompanije radi prodaje odmora putem interneta.
Thomas Cook osnovan je 1841. godine i bio je najstarija turistička agencija u svijetu sve do bankrota u rujnu 2019. godine, oko šest mjeseci prije nego što je pandemija Covida 19 opustošila turističku industriju.
Novi Thomas Cook prodavat će destinacije na britanskoj listi sigurnih putničkih koridora, uključujući Italiju, Grčku i Tursku, objavila je kompanija u srijedu. Hrvatska je također na popisu europskih destinacija, ali kompanija zbog koronamjera trenutno ne nudi organizaciju odmora.
Trenutak odabran za pokretanje poslovanja možda je čudan, s obzirom na pandemiju. Mnoge zrakoplovne tvrtke i kompanije koje organiziraju odmore bačene su na koljena, pa je tako i najveći svjetski turoperater TUI Group bio prisiljen zatražiti pomoć njemačke države, podsjeća Reuters.
Pokretanje poslovanja u vrijeme pandemije predstavlja kratkoročni izazov, ali Fosun gleda na dulji rok, ističe izvršni direktor Thomas Cooka za Veliku Britaniju Alan French.
“Naše novo poslovanje kombinirat će fantastičnu uslugu za korisnike sa sjedištem u Velikoj Britaniji i ažurirani model poslovanja s Atolovim osiguranjem i potporom organizacije vrijedne više milijardi dolara”, objavili su iz kineske grupe.
Atol je britanski program osiguranja putnika u slučaju propasti agencije koja organizira putovanja, podsjeća Reuters.
U Fosunu su naglasili da će ponovno pokretanje Thomasa Cooka u Britaniji poduprijeti rast tog brenda u Kini. (H)