Tisak – sinonim za kiosk u kojem ima ‘Svašta nešto’

In Odnosi s javnošću
Tisak – sinonim za kiosk u kojem ima 'Svašta nešto'

Tisak je lansirao jedinstvenu komunikacijsku kampanju ‘Svašta nešto’ prilagođenu ključnim kategorijama proizvoda i usluga te različitim korisnicima. Glavni je cilj kampanje kroz sedam različitih priča predstaviti perspektivu svakog kupca koji u Tisku može pronaći ono što mu treba jer ponuda Tiska nudi svašta nešto – čarobno, zanimljivo, slatko, praktično i još mnogo više.

„Kampanjom ‘Svašta nešto’ Tisak želi transformirati percepciju brenda u inovativnu i kreativnu kompaniju koja ne nudi samo kupnju na kioscima i usluge dostave, već donosi čaroliju u svakodnevni život korisnika. Ujedno predstavljamo inovativniji pristup poslovanju, zadržavajući vrijednosti koje gradimo desetljećima. Kontinuirano širimo mrežu prodajnih mjesta diljem zemlje kako bismo zadovoljili rastuće potrebe tržišta, čime ojačavamo lidersku poziciju na tržištu postavljajući temelje za dugoročni rast i razvoj kompanije”, izjavila je Ivana Regvar, direktorica Sektora razvoja i marketinga u Tisku.

Koncept cijele priče osmislila je kreativna agencija Pink Moon čiji je kreativni direktor Hrvoje Škurla opisao nastanak ideje;

„Tisak je mjesto na kojem možemo toliko toga kupiti, doživjeti, iskusiti i inspirirati se. Platformu smo izgradili na temelju snažnih emocija, kao prostor čarolije gdje svatko od nas može doživjeti tu jedinstvenu iskru na svoj način. Kroz različite motive predstavili smo praktične prednosti Tiska te uz pomoć napredne digitalne tehnologije stvorili pet svjetova, od kojih svaki prikazuje kako naši kupci doživljavaju susret s kioskom Tiska.“

Projektu ‘Svašta nešto’ prethodilo je opsežno istraživanje tržišta koje je proveo Tisak kako bi što bolje odredili brand identitet i temelje za novu komunikaciju.

Ovim iskorakom tvrtka želi modernizirati percepciju brenda te kroz jedinstvenu komunikacijsku i vizualnu platformu dodatno produbiti emocionalnu vezu s kupcima zahvaljujući kojima je Tisak danas sinonim za kiosk.

You may also read!

Zaštita na radu investicija, a ne trošak

Zaštita na radu investicija, a ne trošak

Pod pokroviteljstvom Hrvatskog sabora - Odbora za rad, mirovinski sustav i socijalno partnerstvo, Ministarstva znanosti, obrazovanja i mladih i

Read More...
vinari

Hrvatski vinari na međunarodnom sajmu Wine Vision u Beogradu

U organizaciji Hrvatske gospodarske komore i regionalnih organizacija vinara Graševina Croatica, Vino Dalmacije i Bregovita Hrvatska, 22 hrvatska vinara

Read More...
Wall street

Svjetske burze porasle, u fokusu tehnološki sektor

Na svjetskim su burzama cijene dionica prošloga tjedna porasle, nakon oštrog pada tjedan dana prije, a u fokusu ulagača

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design