TOURISM 365 nastavlja tradiciju inovacija u konferencijskom biznisu i s oduševljenjem najavljuje intrigantne novosti

In Konferencije / savjetovanja
365

Međunarodna konferencija TOURISM 365 smatra se jednim od najznačajnijih godišnjih okupljanja turističkih profesionalaca u Hrvatskoj. Ove godine po prvi puta se odvija u trajanju 3 dana – 2.-4. listopada 2023.g., u Tuheljskim Toplicama.

Sedmo izdanje međunarodne konferencije prepuno je noviteta te sadrži čak tri eventa u jednom – Stratešku konferenciju TOURISM 365, Smart Tourism Meet Up i b2b Marketplace.

Prvi dio konferencije posvećen je strategijama razvoja turizma, panel raspravama i analizama turističkih rezultata uz prijedloge kako poslovati u razdoblju obilježenom brojnim promjenama i izazovima, razvijati inovativno i održivo poslovanje te ostvariti novu budućnost turizma.

Gostovanje turističkih stručnjaka iz Hrvatske, Slovenije, Italije, Španjolske, Grčke, Njemačke, Velike Britanije i SAD-a otvorit će najaktualnije teme: održivost, nove tržišne prilike, inovativni cjelogodišnji turizam i budućnost turizma, a raspravljat će se i o potencijalima suradnje između zemalja/turističkih destinacija u srednjoj Europi i Mediteranu.

Smart Tourism Meet Up promovira nove tehnologije, digitalizaciju i AI, ali i kreativno poslovanje te odvažne projekte koji donose značajne promjene i novitete. Bit će predstavljeni zanimljivi i inspirativni slučajevi najbolje prakse i primjeri turizma Out of the box.

TOURISM 365 dovodi u Hrvatsku globalne buyere zainteresirane za cjelogodišnji turizam. Drugi dan konferencije posvećen je konkretnom djelovanju, odnosno tržišnim prilikama, prodaji i promjenama u komunikaciji s tržištem. Po prvi puta organizira se B2B susret s naglaskom na ponudi cjelogodišnjeg turizma, u suradnji s New Deal Europe, specijaliziranom tvrtkom za B2B u turizmu iz Londona.

TOURISM 365 b2b Marketplace nudi platformu za sklapanja novih suradnji i poslova između 30-tak globalnih buyera – predstavnika turoperatora, putničkih agencija i savjetnika za putovanje iz SAD-a, Velike Britanije i glavnih europskih emitivnih tržišta i najvećih hrvatskih hotelskih kompanija, DMC-a i najznačajnijih turističkih agencija koje posluju u Hrvatskoj.

Nakon b2b Marketplacea buyeri će imati priliku upoznati ponudu i ljepote nekoliko cjelogodišnjih destinacija – Zagorje, Zagreb, Kvarner i Istru na putovanju na kojem će biti prezentirane kulturne, gastronomske i wellbeing ponude Hrvatske u periodu nakon ljetne sezone.

Drugog dana događaja po prvi puta ikad, stage će preuzeti i poznati novinari najutjecajnijih europskih turističkih medija i predstaviti svoje viđenje razvoja turizma i ključnih izazova turističkog poslovanja. Nezaobilazni akteri koji prenose vijesti, novitete, pišu putopise i „čuju se“ samo u pisanom tekstu, imat će priliku diskutirati ključne turističke teme i rezultate.

Paralelno s odvijanjem b2b Marketplace, TOURISM 365 ponudit će kroz 2 tematske radionice nova znanja i informacije o 2 značajna trenda današnjice – Z generacija i Storytelling.

Najznačajnije promjene odvijaju se u svijesti mlađih generacija turista, koje su s intenzivnom prisutnošću novih tehnologija u svakodnevnom životu utjecale na potpunu promjenu načina komuniciranja, oglašavanja, izbora destinacija i iskustava tijekom putovanja. Prva radionica donosi prikaz i niz savjeta o Z generaciji koja je sve brojnija u putovanjima, i to pod palicom originalnog Daria Marčaca i njegove Crew grupe mladih TikTok-era, a druga predstavlja tajne Value designe-a i storytelling-a te privlačenja gostiju u destinaciju u organizaciji Horwath HTL-a.

Ivana Kolar
Ivana Kolar

Sedmo izdanje međunarodne konferencije stavit će naglasak na „Think big“ pristup razvoju turističkih projekata i destinacija. Konzultantica i direktorica konferencije TOURISM 365 i tvrtke Julius Rose, Ivana Kolar objašnjava što točno stoji iza toga:
„Think big“ označava pristup razmišljanju i planiranju koji potiče na ambiciozne i inovativne ideje i ciljeve izvan uobičajenih okvira. Odlučivanje na velike korake može biti riskantno, ali i donijeti velike nagrade u slučaju uspjeha. Ključno je da ovakav način razmišljanja potiče kreativnost, hrabrost i želju za postizanjem izvanrednih rezultata. U našem poslovanju trebamo „think big“, i to u našim strategijama, u planovima, u proizvodima, u marketingu. I u konačnici – u rezultatima. Ako smo svi zadovoljni malo većim prihodima od prošle godine, pojedinačno i ukupno, drugačije ne ćemo niti ostvariti. A slobodni smo kreirati što god želimo, nove proizvode, nove destinacije, nove itinerare, nove načine zabave i opuštanja i nove sezone. Granica je samo naša mašta. I naša motiviranost. A sastojke imamo – priroda, kultura, zdravlje, sport, baština, autentičnost, povijest i nasljeđe, lifestyle i beauty, zrak, hrana, voda, način života, slobodno nastavite niz…“.

Tradicionalno, konferencija će ugostiti i predstavnike Ministarstava turizma i europskim država te Nikolinu Brnjac, ministricu turizma i sporta. Na konferenciji svoje ideje, vizije i iskustva podijelit će vrhunski stručnjaci poput: Tom Jenkins, direktor Europske Turističke organizacije ETOA, Filippo de Miccolis Angelini, savjetnik i vlasnik jednog od najboljih euopskih agroturizama koji surađuje s Dolce&Gabbana, Thomas Bömkes, suorganizator ITB Berlin, Simone Zagrodnik, direktorica Udruge termalnih gradova EHTTA, Robert Dee i Tine Murn, direktori New Deal Europe, Tomislav Pamuković, suosnivač Muzeja Iluzija, Danielle Whitmore, Direktorica Internova Travel Group, Ivana Budin Arhanić /Valamar Rivijera, Carlos Cendra /Mabrian, Dario Marčac /Crew, novinari – Mary Novakovich, Anja Mutić, Camilla Bell-Davis i drugi. A pridružit će nam se na konferenciji i tajni gost, koji će sigurno oduševiti sve prisutne.

O uspjesima prošlogodišnjih konferencija, ali i željama za ovogodišnji event Ivana Kolar govori: „Konferenciju TOURISM 365 pokrenula sam prije 7 godina kao entuzijastični projekt kako bih ukazala na potencijale cjelogodišnjeg turizma u Hrvatskoj, budući da turizam u Hrvatskoj aktivno posluje tek nekoliko ljetnih mjeseci, kao i na čitavom Mediteranu.
Tijekom godina konferencija se razvila u jedan od najuglednijih skupova turističkih lidera JI Europe koji se bavi glavnim turističkim izazovima, trendovima i raspravlja o budućnosti sektora. Event povezuje politiku, poslovanje velikih kompanija i malih poduzetnika te usklađuje strategije s najboljim praksama.
Cilj nam je inspirirati publiku na nove ideje, hrabre projekte i velike korake ne samo u Hrvatskoj, već u široj Regiji. Upravo zbog svega toga ove godine donosimo novi sadržaj, po prvi put uključujemo Smart Tourism Meet Up, organiziramo b2b Marketplace i radionice o ključnim trendovima.
Cilj nam je okupiti iskusne turističke lidere, ali i mlade profesionalce koji će već sutra upravljati razvojem turizma i odlučivati o turističkoj budućnosti. Izrazito je važno uključiti ih u strateške rasprave i poticati ih na „think big“ način razmišljanja i odvažne korake.„

Konferencija se odvija ne engleskom jeziku. Prošle godine okupila je više od 1.000 sudionika (uživo i online) iz čak 26 zemalja.
Konferencija se odvija pod pokroviteljstvom Ministarstva turizma i sporta, Hrvatske gospodarske komore, Krapinsko-zagorske županije i Hrvatske turističke zajednice.

Organizator konferencije je Julius Rose poslovno savjetovanje, a suorganizatori su New Deal Europe, Terme Tuhelj, SLO CRO Poslovni klub, Obzor putovanja i Poslovni klub Skup za Zagorje. Ključni partneri konferencije su i TZ Zagorje, TZ Grada Zagreba, TZ Kvarner, TZ Istra, Valamar Rivijera, Zagreb Hilton Hotels i Costabella Hilton resort te tvrtke Prostoria, Orvas, Regeneracija, Kamgrad, Radgonske Gorice, Afrodita i Paloma.

Više informacija i mogućnost registracije nalazi se na: www.turizam365.com

You may also read!

Giving Friday 2024

Giving Friday: dm će donirati pet posto dnevnog prometa ostvarenog u petak 29. studenog

U petak 29. studenog dm će obilježiti Giving Friday, potpuno drugačiju verziju Crnog petka, povodom kojeg će donirati pet

Read More...
Predstavnici MMM

MMM Agramservis novi je izdavatelj mini obveznica

Privredna banka Zagreb (PBZ), dio Sektora inozemnih banaka (IBD) Intesa Sanpaolo Grupe, djelovala je kao jedini agent izdanja i

Read More...
Zaštita na radu investicija, a ne trošak

Zaštita na radu investicija, a ne trošak

Pod pokroviteljstvom Hrvatskog sabora - Odbora za rad, mirovinski sustav i socijalno partnerstvo, Ministarstva znanosti, obrazovanja i mladih i

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design