Troškovi smanjili tromjesečnu dobit H&M-a

In Tvrtke i tržišta
hm

Švedski lanac trgovina odjećom H&M izvijestio je u petak o oštrom padu dobiti pred kraj 2022. godine zbog visokih troškova i slabije potražnje.

U četvrtom fiskalnom tromjesečju koje je završilo u studenom operativna dobit H&M-a gotovo se istopila, potonuvši na 821 milijun kruna (73,46 milijuna eura), sa 6,26 milijardi kruna u istom razdoblju prethodne godine.

H&M je preliminarno već izvijestio da mu je neto prihod u istom razdoblju porastao 10 posto, na 62,43 milijarde kruna. Iskazan u lokalnoj valuti, zadržao se na razini istog razdoblja 2021.

U razdoblju od početka prosinca do 25. siječnja, na početku prvog fiskalnog tromjesečja, porastao je za pet posto, iskazan u lokalnoj valuti.

“Glavni su razlog manje dobiti u četvrtom tromjesečju u usporedbi s istim tromjesečjem prethodne godine negativni vanjski čimbenici, gubitak operativne dobiti koja se nekada ostvarivala u Rusiji i jednokratni trošak programa smanjenja troškova i učinkovitosti”, stoji u izvješću.

Negativan efekt izlaska iz Rusije, viši troškovi sirovina, prijevoza i energije, preračun valuta i troškovi restrukturiranja iznosili su oko pet milijardi kruna, rekla je izvršna direktorica Helena Helmersson.

“Umjesto da trošak u potpunosti prebacimo na naše klijente, odlučili smo dodatno ojačati svoju tržišnu poziciju”, rekla je Helmersson.

H&M je u rujnu pokrenuo program smanjenja troškova za dvije milijarde kruna godišnje i očekuje da će uštede koje planira osigurati smanjenjem broja radnika i drugim mjerama početi prikazivati od druge polovice 2023.

Grupa je u studenom najavila da će ukinuti oko 1.500 radnih mjesta i rezervirati otprilike 800 milijuna kruna za restrukturiranje u četvrtom kvartalu. (H)

You may also read!

AMBIENTA 2024: Nacionalni sajam namještaja, prostornog uređenja i prateće industrije na Zagrebačkom Velesajmu

AMBIENTA 2024: Nacionalni sajam namještaja, prostornog uređenja i prateće industrije na Zagrebačkom Velesajmu

Ambienta, vodeći nacionalni događaj za sve ljubitelje namještaja, dizajna interijera i opremanja prostora, održat će se na Zagrebačkom velesajmu

Read More...
Joško Piteša Nenad Panian i Mario Biljan-stop-shop

U Dugom Selu otvoren maloprodajni park STOP SHOP

U Dugom Selu je svečano otvoren maloprodajni lanac STOP SHOP, koji kroz svoju raznoliku ponudu domaćih i međunarodnih proizvođača

Read More...
dpd

DPD širi Pickup mrežu: 500 novih Pickup lokacija u suradnji sa Studencem

Studenac, maloprodajni lanac s najrasprostranjenijom mrežom trgovina u Hrvatskoj i DPD Croatia, jedan od najvećih pružatelja paketnih usluga u

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design