Turistička kompanija Aminess gradi prvi hotel za zaposlenike

In Novi turistički kapaciteti
Turistička kompanija Aminess gradi prvi hotel za zaposlenike

Turistička kompanija Aminess započela je s izgradnjom hotela za svoje zaposlenike u Novigradu. Hotel sa svim preduvjetima za sudjelovanje na komercijalnom tržištu bit će spreman za sezonu 2020. godine.

Lokacija novog hotela u Novigradu koji se proteže na 2.500 četvornih metara nalazi se na svega deset minuta od najudaljenijeg Aminessovog objekta. Imat će recepciju, zajedničku kuhinju s blagovaonicom, parking te zatvorenu prostoriju za čuvanje bicikala. Sobe će većinom biti dvokrevetne s vlastitom kupaonicom te francuskim balkonom ili terasom, modernim namještajem i TV prijemnikom te sustavom grijanja i hlađenja. Zaposlenicima će, osim besplatnog Wi-Fi pristupa, na raspolaganju biti i zajednički prostor s dnevnim boravkom, te posebno opremljene prostorije za pranje, sušenje i glačanje odjeće.

„Zadovoljni i sretni zaposlenici ključ su uspjeha kompanije. Stoga smo, uz benefite koje nudimo, odlučili izgraditi hotel za zaposlenike u kojem će se osjećati ugodno. Time ćemo svim zaposlenicima koji dolaze iz drugih krajeva ponuditi još kvalitetniji smještaj s brojnim pogodnostima“, izjavila je Sanja Žužić, voditeljica ljudskih resursa.

Aminess kontinuirano ulaže u poboljšanje uvjeta rada svih svojih zaposlenika koji ističu Aminess kao idealno mjesto za rad, učenje i napredak. To dokazuje i certifikat Poslodavac Partner koji je Aminess primio treću godinu zaredom. Uz to, Aminess ima jednu od najvišu osnovicu za obračun plaće u turizmu i mogućnost mjesečnog neto dodatka kojim se zaposlenici dodatno nagrađuju sukladno kvaliteti rada i ophođenja prema gostima.

You may also read!

BUSINESSEUROPE PORUKA: „EU mora biti ujedinjena u jačanju svoje globalne pozicije“

BUSINESSEUROPE PORUKA: „EU mora biti ujedinjena u jačanju svoje globalne pozicije“

Predsjednici i glavni direktori poslodavačkih organizacija članica BusinessEurope-a okupili su se u Nikoziji u organizaciji ciparskog člana federacije –

Read More...
Najveći svjetski stručnjaci na konferenciji Prodajnog Mindseta Sales4Future: Autentičnost je ključ uspješne prodaje

Najveći svjetski stručnjaci na konferenciji Prodajnog Mindseta Sales4Future: Autentičnost je ključ uspješne prodaje

Nakon uspjeha konferencije „The Wolf Strikes Again”, Prodajni Mindset ponovno je oduševio više stotina posjetitelja, ovaj put s novom

Read More...
mitreski

HGK istraživanje o potrošačkim navikama: Cijena ostaje ključna, raste online trgovina

Hrvatski potrošači pri odabiru i kupovini prehrambenih proizvoda i dalje najviše vrednuju cijenu, promotivne ponude te sirovinski sastav proizvoda,

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design