Tvrtki C&A još jedno priznanje za održivo poslovanje

In Ekologija
C&A

U svojem Izvješću s tržišta organskog pamuka za 2016. Textile Exchange proglasio je C&A najvećim kupcem organskog pamuka u svijetu.

Od 2012. C&A svake godine zaredom osvaja prvo mjesto u kategoriji „Top 10 korisnika organskog pamuka po volumenu”.

Međutim, C&A nije nagrađivan samo radi pamuka. U Izvješću Textile Exchangea s tržišta preferiranih vlakana i materijala za 2016. C&A-u je dodijeljeno peto mjesto u kategoriji kupnje certificiranog paperja i deseto mjesto u kategoriji kupnje lyocell vlakana (vlakno izrađeno od celuloze).

Uz pamuk, ovi su materijali ključna područja na koja je C&A fokusirao svoju strategiju održivih materijala. Ove je godine Textile Exchange rangirao rekordan broj od 89 tvrtki uključenih u izvješće, dok je prošle godine taj broj iznosio samo 56.

„Zadržavanje vodećeg položaja u području kupnje organskog pamuka i postizanje velike učinkovitosti u kategoriji kupnje paperja i lyocell vlakana rezultat su napornog rada naših globalnih dizajnera, kupaca i kolega iz odjela za pronalaženje dobavljača. Rezultati su ohrabrujući jer ističu naše napore oko nabave održivih sirovina i jačanja utjecaja na okoliš i društvo”, izjavio je Jeffrey Hogue, Chief Sustainability Officer (direktor Odjela za održivi razvoj) u C&A Global. ”Ostat ćemo i dalje usredotočeni na naše ciljeve koje smo postavili za 2020. godinu, a to je da cjelokupan pamuk i 67 % svih naših sirovina nabavljamo iz provjerenih održivijih izvora.”

Uvođenjem organskog pamuka u svoje kolekcije prije više od 10 godina C&A sve više upotrebljava organska vlakna i druge održive materijale.

S obzirom na to da pamuk čini 60 % svjetske kolekcije C&A, usredotočenost tvrtke na organske materijale od ključnog je značaja: budući da se ne upotrebljavaju opasni pesticidi i umjetna gnojiva, smanjen je i negativan utjecaj proizvodnje pamuka općenito, potrošnja vode smanjena je čak za 90 %, dok je negativan utjecaj na klimatske uvjete također smanjen za 46 %.

Prošle je godine C&A kupnjom organskog pamuka smanjio emisiju ugljikovog dioksida za 115.000 metričkih tona.

Na globalnoj razini, C&A je 2015. prodao više od 138 milijuna proizvoda izrađenih od certificiranog organskog pamuka, što je više od bilo kojeg drugog proizvođača odjeće.

C&A je prema tome uspio povećati globalni volumen pamuka dobivenog iz održivog izvora, uključujući organski pamuk i pamuk uzgojen pod Inicijativom za bolji pamuk (Better Cotton Initiative), na ukupno 40 % svih vrsta pamuka koje koristi u svojim kolekcijama.

Svoje bogato iskustvo C&A će iskoristiti i u 2016. U svojim aktualnim kolekcijama upotrijebit će još više pamuka i drugih materijala iz održivih izvora.

Osim toga, od jeseni 2016. sve perje i paperje tvrtke C&A bit će certificirano u skladu sa standardom „Responsible Down Standard”.
Iako je postignut veliki napredak, C&A će, zahvaljujući svojoj veličini i položaju, i dalje surađivati s drugim trgovačkim markama, trgovcima na malo, fondacijom C&A Foundation i nevladinim udrugama kako bi promovirao što veću i rasprostranjeniju proizvodnju održivih materijala.

Za više informacija o aktivnostima C&A u području održivih materijala, pročitajte Izvješće o globalnoj održivosti za 2015. na stranici www.c-a.com/sustainability-report-2015.

You may also read!

Giving Friday 2024

Giving Friday: dm će donirati pet posto dnevnog prometa ostvarenog u petak 29. studenog

U petak 29. studenog dm će obilježiti Giving Friday, potpuno drugačiju verziju Crnog petka, povodom kojeg će donirati pet

Read More...
Predstavnici MMM

MMM Agramservis novi je izdavatelj mini obveznica

Privredna banka Zagreb (PBZ), dio Sektora inozemnih banaka (IBD) Intesa Sanpaolo Grupe, djelovala je kao jedini agent izdanja i

Read More...
Zaštita na radu investicija, a ne trošak

Zaštita na radu investicija, a ne trošak

Pod pokroviteljstvom Hrvatskog sabora - Odbora za rad, mirovinski sustav i socijalno partnerstvo, Ministarstva znanosti, obrazovanja i mladih i

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design