U Budvi održani 42. Sajam namještaja i 12. Sajam umjetnina „Art Expo“

In Sajmovi i izložbe
bujković

U okviru jubilarne, pedesete godine značajnog angažmana Jadranskog sajma u vrlo raznovrsnim privrednim i komercijalnim pothvatima, održane su dvije međunarodne sajamske manifestacije: 42. Sajam namještaja, opreme za domaćinstva, poslovne prostore i unutrašnju dekoraciju i 12. sajam umjetnina „Art Expo“.

Direktor Jadranskog sajama doc.dr. Rajko Bujković, pozdravljajući na otvorenju prisutne, istaknuo je da je posebno važno što je sajam platforma međunarodnog karaktera. „To je značajna mogućnost za našu provredu da dodatno internacionaliziraju poslovanje kada je u pitanju drvna industrija. Isto tako posebno želim istaknuti činjenicu da 36% izlagača na Jadranskom sajmu prvi put komunicira s tržištem Crne Gore.To je značajna prilika da naše tržište konzumira nove proizvode i primijeni nove tehnologije koje se nude u proizvodnji namještaja. Prisustvom 84 direktnih i indirektnih izlagača iz 14 zemalja i popunjavanjem kompletnog kapaciteta Sajma, ova međunarodna manifestacija u potpunosti je ispunila naša očekivanja, a ne sumnjamo da će biti ispunjena i očekivanja naših izlagača i posjetitelja“ – kazao je Bujković.

bujkovicSvečano otvarajući 42 sajam namještaja i 12. Sajam umjetnina ispred Ministarstva poljoprivrede i ruralnog razvoja, generalni direktor Direktorata za šumarstvo, lovstvo i drvnu industriju Adem Fetić naglasio je značaj ovemanifestacije na putu daljeg razvoja drvne industrije u Crnoj Gori.

Kako je ključni cilj razvoja svake industrije odnosno svakog proizvodača postizanje konkurentnosti i prepoznavanje na jedinstvenom europskom tržištu, to je u tom procesu nezamjenjiva i vrlo važna uloga sajamkih manifestacija i Jadranskog sajma kao organizatora.

Fetić je konstatirao da ovakvi susreti sa sobom nose razmjenu inovacija, iskustava, novih tehnoloških rješenja i dizajna, te tržišnih trendova, što је za svakog sudionika novi izazov, a o ulozi Jadranskog sajma u svemu tome, rekao je: „Ovaj Sajam prepoznat je kao mjesto tradicionalnih susreta proizvodača i predstavnika potrošča, trgovaca i svih drugih uposlenika vezanih za ovu branšu. Oni su na zajedničkom zadatku kako da poruke potražnje sa tržišta namještaja i enterijera i umjetnina stignu do proizvodača, kao i da ponude novog dizajna i kvaliteta proizvoda nađu mjesto na sve zahtjevnijem tržištu. Drvo sa svojim specifičnim svojstvima jest i ostat će nezamjenjiv materijal za stvaranje životnog ambijenta u našem najbližem okruženju.“

Poručio je da Crna Gora mora iskoristiti komparativnu prednost koja se ogleda u kvaliteti drvne sirovine i unaprijediti poslovni ambijent za stvaranje crnogorskog brenda – finalnog proizvoda od drveta.

You may also read!

Prvi gospodarski forum s Kosovom u RH: Hrvatski proizvodi dobro kotiraju na kosovskom tržištu

Prvi gospodarski forum s Kosovom u RH: Hrvatski proizvodi dobro kotiraju na kosovskom tržištu

Hrvatska s Kosovom ostvaruje suficit u trgovinskoj razmjeni, što je rezultat visoke potražnje za hrvatskim proizvodima, posebno u sektorima

Read More...
turizam

Tri Aminess kampa među najboljima u Europi po izboru ADAC-a

Čak tri Aminess kampa ušla su u prestižni ADAC Superplatz 2025., koji njemački autoklub dodjeljuje najboljim europskim kampovima. Ovo

Read More...
Predstavnici Texo Moliora i PBZ tim

Texo Molior novi je izdavatelj mini obveznica

Privredna banka Zagreb (PBZ), dio Sektora inozemnih banaka (IBD) Intesa Sanpaolo Grupe, djelovala je kao jedini agent izdanja i

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design