Tri godine nakon akvizicije TDR-a, British American Tobacco (BAT) nastavlja s investicijama u Hrvatskoj. Predstavnici BAT-a danas su predstavili glo, inovativan proizvod koji zagrijava duhan bez sagorijevanja. glo je proizvod koji donosi iskustvo slično pušenju, ali bez sagorijevanja i potencijalno je znatno manje štetan od klasičnih cigareta.
„Do kraja godine, BAT-ova ulaganja u Hrvatskoj od preuzimanja TDR-a dosegnut će 45 milijuna eura. Hrvatska je postala središte BAT-ove regije Adria, nastavljamo s rastom proizvodnje, investicijama i zapošljavanjem u Hrvatskoj. Hrvatska je dobila priliku da bude jedno od prvih tržišta u regiji na kojima ćemo lansirati glo. Izrazito sam ponosan što odraslim pušačima sada možemo ponuditi ovu potencijalno manje rizičnu alternativu cigaretama“, rekao je Antal Bekefi, generalni direktor BAT-a za regiju Adria.
Bekefi je napomenuo kako je lansiranje uređaja nove generacije dio nastojanja BAT-a da postane predvodnik u transformaciji globalnog duhanskog biznisa s ciljem kontinuiranog razvoja proizvoda smanjenog rizika. BAT ulaže značajna sredstva u istraživanje i razvoj – od 2012. godine uloženo je više od 2,5 milijarde dolara u razvoj proizvoda nove generacije.
Na službenom predstavljanju tog inovativnog proizvoda u Hrvatskoj, dr. Chris Proctor, glavni direktor za znanost u BAT-u, pojasnio je znanstvenu i tehnološku pozadinu uređaja glo. Investiranje u znanost i inovacije omogućuje BAT-u razvoj ponude proizvoda potencijalno manjeg rizika, kao što je glo, sve većem broju odraslih pušača diljem svijeta.
Dr. Chris Proctor je na službenom predstavljanju uređaja u Zagrebu izjavio sljedeće:
„glo je rezultat godina predanosti, inovacija i znanstvenih istraživanja. Danas s ponosom pušačima možemo ponuditi potencijalno manje rizičnu alternativu pušenju. U istraživanjima nam je prioritet bio ispitati pojedine štetne sastojke dima cigarete te smo zamijetili značajno smanjenje tih tvari u pari koju ispušta glo. Iako treba provesti dugoročnija istraživanja, rezultati dosadašnjih istraživanja upućuju na potencijalno manju štetnost u usporedbi s pušenjem cigareta“.
Na razvoju uređaja glo sudjelovalo je više od 100 stručnjaka s pet kontinenata. Među njima su inženjeri, dizajneri, stručnjaci za duhan i toksikolozi. Razvoj je trajao četiri godine.
„Hrvatska je dobila priliku biti među prvim državama u regiji u kojima ćemo predstaviti glo, zahvaljujući izvrsnoj tržišnoj poziciji i potrošačima koji rado prihvaćaju nove, inovativne proizvode. Prednosti uređaja glo uključuju više izbora za potrošače, potencijalno smanjeni rizik kao i potencijalnu uštedu za nacionalne javno zdravstvene sustave“, izjavio je Josip Lozančić, direktor pravnih i regulatornih poslova BAT-a za regiju Adria.
Ključna prednost uređaja glo je jednostavnost i lakoća upotrebe, jer uređaj se kontrolira jednom tipkom, a jedno punjenje uređaja omogućava 30 uzastopnih korištenja. Ovaj inovativni uređaj zagrijava duhan do temperature 240 °C te pritom proizvodi paru koja sadrži oko 90-95 posto manje štetnih tvari od dima konvencionalnih cigareta*. Prilikom upotrebe ne nastaje dim niti pepeo**. Budući da nema dima, značajno je smanjen neugodan miris na koži, kosi, odjeći i zatvorenim prostorima.
glo izlazi na tržište uz neo™ sticks, duhanske umetke posebno izrađene za korištenje uz glo. neo™ sticks dolaze u širokoj ponudi okusa kako bi zadovoljili što raznovrsnije ukuse korisnika diljem svijeta. U Hrvatskoj će neo™ sticks biti dostupni u 3 arome – Navy Blue, Green i Citrine.
“Ovaj proizvod karakteriziraju vrhunski dizajn i jednostavnost korištenja. Nakon umetanja duhanskog umetka u uređaj, samo jednim klikom pokreće se mehanizam zagrijavanja. Za 40 sekundi uređaj dolazi do radne temperature. Kada je potpuno osvijetljen, uređaj je spreman za korištenje. Napredna elektronika neprestano nadzire temperaturu i onemogućuje pregrijavanje. U usporedbi s drugim uređajima nove generacije, sa samo jednim punjenjem uređaj se može koristiti do 30 puta,“ rekao je John Brady, direktor marketinga BAT-a za regiju Adria.
Za sada će potrošačima od danas uređaj i duhanski umeci biti dostupni na više od 1.300 lokacija.