U Zagrebu je otvoreno 158 Konzumovih prodavaonica i samo 12 još nije u potpunosti osposobljeno za rad nakon potresa, a radno vrijeme svih prodavaonica u Hrvatskoj usklađeno je s odlukom Stožera civilne zaštite RH.
Prodavaonice otvorene nakon potresa
Konzumove prodavaonice otvorene su nakon saniranja štete uzrokovane potresom koji je u nedjelju 22. ožujka zatresao Zagreb. S obzirom na to da se potres dogodio u ranim jutarnjim satima, u njima u tom trenutku nije bilo ni zaposlenika ni kupaca. Otvoreno je 158 zagrebačkih prodavaonica, uključujući i sve Super Konzume, a u 12 je još potrebno sanirati nastalu štetu te one do daljnjeg neće raditi. Popis otvorenih prodavaonica dostupan je na internetskoj stranici konzum.hr.
„Najvažnije je da u trenutku potresa u prodavaonicama nije bilo nikoga te da je šteta samo materijalna. Hvala našim vrijednim zaposlenicima koji su pripremili prodavaonice i koji i dalje u suradnji sa stručnjacima marljivo rade na tome da ih sve osposobe za rad. U pojedinim prodavaonicama očekuju nas određeni popravci pa ćemo ih do daljnjeg zatvoriti dok ne budu u potpunosti sigurne za naše zaposlenike i kupce“, izjavio je Slavko Ledić, predsjednik Uprave Konzuma.
Nove sigurnosne mjere u svim prodavaonicama
U skladu s odlukom Stožera civilne zaštite Republike Hrvatske od ponedjeljka 23. ožujka sve Konzumove prodavaonice u Hrvatskoj radit će od 8 do 17 sati. U svim je prodavaonicama organizirana i regulacija ulaska kako bi svakom kupcu bilo omogućeno da se pridržava propisane udaljenosti. Uz to, na blagajnama su postavljene oznake i upute o pridržavanju propisanog razmaka, a Konzumovi djelatnici i usmeno podsjećaju kupce da se toga pridržavaju.
S ciljem dodatne zaštite kupaca te blagajnica i blagajnika, Konzum u svim svojim prodavaonicama kao dodatnu sigurnosnu mjeru uvodi posebne prozirne pregrade od pleksiglasa. Na taj će se način smanjiti blizak kontakt na blagajnama, a da se pritom kupcima ni na koji način neće otežati plaćanje kupljene robe. Za djelatnike na blagajnama i sve ostale zaposlenike koji su najčešće u kontaktu s kupcima već su ranije osigurane i zaštitne rukavice i maske te sredstva za dezinfekciju.
Od prošlog tjedna u svim Konzumovim odjelima pekarnica proizvodi se obvezno pakiraju prilikom usluživanja kupaca, a na samoposlužnim pekarnicama također je moguće kupiti samo unaprijed zapakirane proizvode. Na odjelu delikatesa proizvodi se režu isključivo na zahtjev kupca, bez izlaganja unaprijed narezanih salama i sireva.
Zbog sigurnosti svih koji sudjeluju u procesu dizajna, tiska i distribucije, Konzum do daljnjeg neće tiskati svoj katalog, već će akcijske cijene isticati samo u trgovinama te u online izdanju.
U Konzumu ponovno podsjećaju kupce na to da je važno pridržavati se pravila i odredbi Stožera civilne zaštite RH koja podrazumijevaju i odgovorno ponašanje prilikom kupnje. Ono uključuje izbjegavanje bliskog kontakta i dužih zadržavanja u prodavaonicama, održavanje razmaka te davanje prednosti beskontaktnom plaćanju karticama, kao i korištenju beskontaktne mobilne aplikacije MultiPlusCard.
Konzumova internetska prodavaonica
Interes za kupnju u Konzumovoj online trgovini i dalje je velik, što je i očekivano s obzirom na trenutnu situaciju s koronavirusom te činjenicu da je Konzum jedini trgovački lanac u Hrvatskoj koji ima vlastitu internetsku trgovinu. Novi termini za dostavu i uslugu Drive in otvaraju se svakodnevno iza ponoći kad započne novi dan te u popodnevnim satima kad je to moguće, a trenutni rok dostave ili preuzimanja robe iznosi sedam dana. Pritom u Konzumu pozivaju sve kupce da budu savjesni prilikom kupnje i svoje online košarice pune proizvodima u iznosu do 1.000 kuna kako bi mogli biti brže isporučeni, čime će se omogućiti i drugim kupcima da obave kupnju.
Dobro opskrbljene trgovine i skladišta
U Konzumu nastavljaju s poduzimanjem svih mjera kako bi kupcima omogućili da nabave sve što smatraju potrebnim za sebe i svoje obitelji. Opskrbni lanac Konzuma dobro funkcionira te su skladišta i prodavaonice adekvatno opskrbljeni, no istovremeno se dodatno pojačavaju zalihe s naglaskom na namirnice koje kupci najviše traže. Najveći naglasak stavlja se na suradnju s domaćim dobavljačima, koja je strateški prioritet u Konzumovom poslovanju od samog početka pa tako i u trenutnoj situaciji.