U dosadašnjem dijelu srpnja francuski su turisti ostvarili 121 tisuću dolazaka i 477 tisuća noćenja što je u odnosu na srpanj prošle godine rast od 7 posto u dolascima i 10 posto u noćenjima, izvijestili su u utorak iz Hrvatske turističke zajednice (HTZ).
Tijekom prvih sedam mjeseci s tog je tržišta ostvareno 300 tisuća dolazaka i više od milijun noćenja, a što u odnosu na lani predstavlja rast od po šest posto u dolascima i noćenjima.
Direktor Glavnog ureda HTZ-a Kristjan Staničić smatra da su pozitivni trendovi s francuskog tržišta rezultat proširenja ponude, brojnih promotivnih aktivnosti, kao i kvalitetne suradnje s partnerima poput Ovoyagesa, Travel Europea, Top of travela i Voyamara koji nude hrvatske destinacije.
“Svake se godine uvode i novi čarter letovi i direktne zračne linije prema Splitu, Puli, Dubrovniku i Rijeci iz primjerice Lyona, Marseillesa i Bordeauxa”, izjavio je Staničić.
Većina francuskih turoperatora zadovoljna je ostvarenim bukingom i rezultatima, posebice za srpanj i kolovoz, ali i za rujan i listopad. To potvrđuju podaci Udruženja francuskih turističkih agencija Les Entreprises du Voyage prema kojima je Hrvatska među najprodavanijim inozemnim destinacijama Francuza, te bilježi porast od 11 posto u odnosu na isto razdoblje prošle godine, kažu u HTZ-u. (H)