Trade Akademija, inovativni interni edukativni program Atlantic Grupe nastao unutar samog odjela prodaje, projekt je kojeg je 2022. godine osmislio tim Atlanticovih prodajnih eksperata s ciljem da se znanje, praksa i iskustvo zaposlenika sustavno prenose i razvijaju kroz jedinstveni edukacijski sustav. Danas je to funkcionalan model koji povezuje pet tržišta: Hrvatsku, Sloveniju, Srbiju, Makedoniju i Austriju, u kojem je dosad sudjelovalo više od 1.400 polaznika iz područja prodaje i distribucije, a nedavno su edukacije krenule i u BiH, te Crnoj Gori.
Održano je više od 400 edukacija, koje je vodilo više od 60 internih instruktora koji svakodnevno prenose znanje i najbolje poslovne prakse svojim kolegama, a Trade Akademija je postala snažan alat za jačanje prodajnih kompetencija, ujednačavanje standarda i stvaranje kulture dijeljenja znanja unutar kompanije. Osim značajnog utjecaja na samu prodaju, zahvaljujući Trade Akademiji poraslo je zadovoljstvo zaposlenika razvojem: prosječni zbroj standardnih ocjena edukacija iznosi 4,8/5, dok je Net Promoter Score (NPS) impresivnih 95, što potvrđuje visoku razinu zadovoljstva i angažiranosti polaznika.
Veliki uspjeh programa prepoznala je i struka. Nedavno je Atlantic Grupa osvojila prvo mjesto u kategoriji najboljih HR praksi na ovogodišnjem festivalu HR Days u Rovinju, što je ujedno prvo zlatno priznanje za kompaniju na ovom prestižnom regionalnom natjecanju, nakon dva srebra i jedne bronce.
“Trade Akademija nije samo “interna škola “ koja educira, već platforma koja povezuje tržišta, ljude i znanje. Snagu i uspjeh programa čine naši interni treneri i kolege koji svaki dan dijele svoje iskustvo, ali izrazito važno, potiču i međusobne razmjene iskustava samih polaznika. Zato se ciljano na pojedine edukacije pozivaju zaposlenici različitih operativnih prodajnih funkcija, a kroz suradnju različitih razina pozicija i iskustava vidimo rezultate gotovo na svakom koraku. Kod pojedinaca primjećujemo rast sigurnosti, znanja i motivacije. Ljudi bolje razumiju kako njihov rad utječe na ukupne rezultate i preuzimaju veću odgovornost. Značajna stvar je i primjetno zadovoljstvo kod kolega da se u njih i njihovo znanje strukturirano ulaže. Na razini timova vidimo bolju komunikaciju i suradnju, a menadžeri se jače pozicioniraju kao lideri, a ne samo operativni voditelji. Na poslovnoj razini program je doprinio većoj učinkovitosti i kvaliteti prodajnog procesa, što je vidljivo kroz kontinuirano dobre rezultate i brže uvođenje novih kolega u posao”, objasnio je Igor Babić, direktor Trade Akademije.
Program se kontinuirano nadograđuje, pa se u sljedećoj fazi planira jače povezivanje digitalnih alata za učenje te uvođenje specijaliziranih modula naprednijih nivoa znanja i razvoja kompetencija za različite kanale i profile u prodaji. Cilj je da Trade Akademija postane ne samo edukacija, nego i svojevrsni hub za razmjenu znanja i iskustava između tržišta.
“Kroz sustav internih trenera, Trade Akademija osigurava održivost i prijenos znanja unutar organizacije, čime se dodatno jača otpornost i kompetentnost prodajnih timova. Kroz takav pristup projekt ne donosi samo kratkoročne rezultate, već postavlja dugoročne temelje za razvoj stručnosti, liderstva i međusobnog povjerenja u cijeloj Atlantic Grupi”, naveo je Babić.
Atlantic Grupa se posljednjih pet godina nalazi među TOP 10 najboljih poslodavaca u Hrvatskoj, čime kontinuirano potvrđuje da u današnjem izazovnom radnom okruženju velike kompanije mogu autentično i dosljedno brinuti o dobrobiti svojih zaposlenika.



































