Važnost rada trgovina za vrijeme epidemije

In Tvrtke i tržišta
lovrincevic

Asortiman koji Pevex prodaje u svojim maloprodajnim trgovinama od vitalne je važnosti za smanjenje vala epidemije Covid-19 virusa na građevinski sektor. To se posebno odnosi na male poduzetnike i obrtnike kojima je potrebno omogućiti nesmetani nastavak rada. U ovom trenutku tvrtka Pevex surađuje s preko 83 000 pravnih subjekata.

“Također, smatramo kako se ne smijemo zavaravati mišlju da će država moći odgovoriti brojnim zahtjevima koji bi omogućili gospodarski oporavak. Poučeni dosadašnjim iskustvom, svjesni smo da se najviše lomi preko malog gospodarstva i to najrizičnijeg sektora – građevine. On već i sada nosi teret većinskog vlasnika u iznosu loših kredita kao i najvećeg zaostajanja za prosjekom Europske Unije u produktivnosti rada. Čak i u nedostatku radne snage te negativnim kretanjem na tržištu rada prednjači pred svim drugim sektorima te upravo zato smatramo da bi njegovo dodatno ograničavanje bilo neoprostivo” – rekao je Predsjednik Uprave Jurica Lovrinčević.

Sve navedeno prepoznala je i republika Njemačka te je od zabrane rada, uz samoposluge, ljekarne, prodavaonice napitaka, drogerije i trgovine za kućne ljubimce, izuzela i centre za prodaju građevinskog materijala kao i trgovine kućnih potrepština.

“Tvrtka Pevex neće otpuštati djelatnike pa čak i ako se pojedina trgovina zbog pojave virusa zatvori. Za naše smo radnike osigurali isplatu neto plaća za šest mjeseci te smo trenutno usmjereni na dodatno jačanje mjera kojima smanjujemo socijalne kontakte uz sada već pojačane higijenske protokole na svim rizičnim lokacijama” – dodao je.

You may also read!

wall

Svjetske burze pale zbog pritiska na tehnološki sektor

Na svjetskim su burzama cijene dionica prošloga tjedna znatno pale, a pod najvećim je pritiskom bio tehnološki sektor jer

Read More...
izvoz-kontejner-tanker-luka

Njemački izvoz u SAD polako se prilagođava Trumpovim carinama

Njemački izvoz u SAD, prema službenim podacima, u rujnu je porastao prvi put u posljednjih šest mjeseci, što pokazuje

Read More...
poljoprivreda

Proizvođačke cijene poljoprivrednih proizvoda porasle za 6,1 posto

Prosječne proizvođačke cijene poljoprivrednih proizvoda u drugom tromjesečju ove godine porasle su za 6,1 posto u odnosu na isto

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design