Vegeta ponovno proglašena najjačim domaćim brandom u Adria regiji

In Istraživanja
Vegeta 250 g

Vegeta 250 gNajnovije istraživanje koje je provela jedna od vodećih globalnih istraživačkih agencija – Ipsos, iznova je potvrdilo da je Vegeta najjači domaći brand u Adria regiji, koja obuhvaća tržišta Hrvatske, Slovenije, BiH i Srbije.

Vegeta je svojom dugogodišnjom kontinuiranom kvalitetom proizvoda te intenzivnim promotivnim aktivnostima izgradila brand koji je široko prepoznat i korišten diljem svijeta, a u domaćoj Adria regiji sinonim je kategorije začinskih mješavina, što u konačnici i dokazuju rezultati ovog istraživanja.

Treba istaknuti uspjeh i drugih brandova – Dolcele, Lino lade i Podravka juha – koji su unutar liste TOP50 najjačih brandova u Hrvatskoj.

Međunarodna agencija Ipsos do rezultata istraživanja došla je opsežnim ispitivanjem u koje je uključeno, ovisno o pojedinoj zemlji, 1.000 do 2.000 ispitanika u dobi od 15 do 64 godina različite dobi, obrazovanja i spola. Izračunom jedinstvenog „brand score“ indikatora koji omogućuje uspoređivanje brandova različitih kategorija proizvoda mjeri se snaga pojedinog branda na tržištu. Prilikom izračuna, u obzir se uzimaju različiti aspekti odnosa potrošača prema brandu, kako bi došli do spoznaje prepoznaju li ga dobro njegovi potrošači i koriste li ga. Ovisno o pojedinom tržištu, BRANDpuls istraživanje u II.valu 2016.godine obuhvatilo je između 1.200 do 1.600 brandova te između 50 do 80 kategorija široke potrošnje.

You may also read!

Erste bank

Erste banka od 1.3. smanjuje kamatne stope na nove stambene kredite

Erste banka donijela je odluku o smanjenju kamatnih stopa na nove stambene kredite uz status klijenta, koja će na

Read More...
fiskal

“Bez računa se ne računa”: Poreznim obveznicima uručeno 216 prekršajnih maloga

Porezna uprava (PU) u petak je izvijestila da je tijekom nagradnog natjecanja "Bez računa se ne računa" provjereno 3,8

Read More...
Dalibor Kratohvil

HOK: Natječaje za EU sredstva potrebno je prilagoditi obrtnicima

EU prilike za obrtnike tema okupljanja stručnjaka sljedećeg tjedna Prema analizi podataka o odobrenim projektima iz posljednje tri godine, sudjelovanje

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design