Vegeta ponovno proglašena najjačim domaćim brandom u Adria regiji

In Istraživanja
Vegeta 250 g

Vegeta 250 gNajnovije istraživanje koje je provela jedna od vodećih globalnih istraživačkih agencija – Ipsos, iznova je potvrdilo da je Vegeta najjači domaći brand u Adria regiji, koja obuhvaća tržišta Hrvatske, Slovenije, BiH i Srbije.

Vegeta je svojom dugogodišnjom kontinuiranom kvalitetom proizvoda te intenzivnim promotivnim aktivnostima izgradila brand koji je široko prepoznat i korišten diljem svijeta, a u domaćoj Adria regiji sinonim je kategorije začinskih mješavina, što u konačnici i dokazuju rezultati ovog istraživanja.

Treba istaknuti uspjeh i drugih brandova – Dolcele, Lino lade i Podravka juha – koji su unutar liste TOP50 najjačih brandova u Hrvatskoj.

Međunarodna agencija Ipsos do rezultata istraživanja došla je opsežnim ispitivanjem u koje je uključeno, ovisno o pojedinoj zemlji, 1.000 do 2.000 ispitanika u dobi od 15 do 64 godina različite dobi, obrazovanja i spola. Izračunom jedinstvenog „brand score“ indikatora koji omogućuje uspoređivanje brandova različitih kategorija proizvoda mjeri se snaga pojedinog branda na tržištu. Prilikom izračuna, u obzir se uzimaju različiti aspekti odnosa potrošača prema brandu, kako bi došli do spoznaje prepoznaju li ga dobro njegovi potrošači i koriste li ga. Ovisno o pojedinom tržištu, BRANDpuls istraživanje u II.valu 2016.godine obuhvatilo je između 1.200 do 1.600 brandova te između 50 do 80 kategorija široke potrošnje.

You may also read!

Dubrovnik

Dubrovnik najbolja destinacija u anketi Global Travelera

Dubrovnik je treću godinu zaredom proglašen najboljom destinacijom za grupna putovanja u izboru čitatelja prestižnog američkog časopisa Global Traveler,

Read More...
Wall street

Na svjetskim burzama i dalje vlada nesigurnost zbog carina

Na svjetskim se burzama prošloga tjedna trgovalo nesigurno zbog neizvjesnosti u vezi američkih carina, dok su podršku tržištima pružili

Read More...
poljoprivreda

Poljoprivrednicima koji su lani imali štete na urodu mogu zatražiti potporu

Ministarstvo poljoprivrede i šumarstva objavilo je u petak da je za poljoprivrednike u sektorima voćarstva, povrćarstva, vinogradarstva i sjemenarstva,

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design