Vinkovci i vojvođanski Vrdnik u zajedničkom gastroturističkom projektu

In HoReCa
Vinkovci

U Vinkovcima je u četvrtak započela provedba hrvatsko-srbijanskog projekta „Pannonia Gourmet“ kojemu je cilj razviti inovativne i integrirane turističke proizvode i promicati regionalni gurmanski turizam stvaranjem zajedničkog brenda „Eat Pannonia“ kroz osnutak dvaju gastronomskih centara, u Vinkovcima i vojvođanskom Vrdniku.

Projektom čija bi provedba trebala trajati dvije godine planirano je osnivanje Gourmet akademije na Šokačkom stanu – PIK-ovom stanu pokraj Vinkovaca i u Vrdniku, u srijemskoj općini Irig u Vojvodini.

Po riječima Marine Hodak Domaćinović iz vinkovačke Agencije za razvoj i investicije, vrijednost projekta je 1,4 milijuna eura, a sufinacira se sa 65 posto iz IPA II programa.

“U sklopu projekta u cijelosti će se urediti PIK-ov stan koji ćemo obnoviti i opremiti i modernom kuhinjom te ga staviti u funkciji Gourmet akademije”, kazala je Hodak Domaćinović.

U Vinkovcima i Vrdniku provodit će se edukacije vezane uz gourmet turizam i to obrazovanjem mladih kuhara. U planu je i izrada gastronomskih karata prekograničnog područja s ciljem poticanja turističke ponude.

Vinkovački gradonačelnik Ivan Bosančić kazao je kako je cilj propagirati i sačuvati od zaborava lokalnu kuhinju i jela, podučavajući mlade u njihovoj pripravi.

“Projekt ćemo nadograditi i povezati s drugim sadržajima kao što je poučno-edukacijska staza u Park šumi Kanovci koja prolazi pored PIK-ovog stana”, kazao je Bosančić, ocijenivši projekt ključnim za razvoj turizma u Vinkovcima.

Prijavitelj projekta je Educons Univerzitet iz Sremske Kamenice (Vojvodina), a partneri na projektu Grad Vinkovci, VIA d.o.o. i Turistička zajednica općine Irig.

Po riječima Vladice Vojinović iz Educons Univerziteta, tijekom projekta prikupit će se autentični recepti, sačuvati ih i širiti kroz centre u Vrdniku i Vinkovcima te ih dodatno promovirati.

“Ideja nam je potaknuti razvoj turističke ponude. Dio aktivnosti će biti i analiza prekograničnog područja u oblasti gastro turizma te mapiranje lokalnih ključnih nositelja turističkog razvoja”, kazala je Vojinović. (H)

You may also read!

Članovi Uprave dm-a

dm potvrdio lidersku poziciju na hrvatskom tržištu s ukupnim rastom prometa od 10 posto

U četvrtak 13. studenog članovi Uprave dm-a predstavili su rezultate poslovne godine 2024./2025. , u kojoj je promet dm-a

Read More...
Fortenova grupa

Fortenova grupa i Žito grupa potpisuju ugovor o kupoprodaji kompanije Zvijezda

Fortenova grupa i Žito grupa potpisat će danas ugovor o kupoprodaji kompanija Zvijezda plus d.o.o. i Zvijezda d.o.o. Ljubljana,

Read More...
turizam

Hrvati putuju pet puta godišnje: gotovo polovica planira zimski odmor u Hrvatskoj, a jednako toliko izvan nje

Građani Hrvatske ove godine putuju više nego ranije, ali s pažljivijim planiranjem troškova. Najnovije istraživanje MasterIndex koje je za

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design