Više cijene pomogle PepsiCo-u u drugom tromjesečju

In Tvrtke i tržišta
pepsico

Američki proizvođač pića i grickalica PepsiCo izvijestio je o dvoznamenkastom rastu prihoda u drugom tromjesečju zahvaljujući višim cijenama koje su nadoknadile smanjeni obujam prodaje.

U tromjesečnom razdoblju do 17. lipnja neto prihod PepsiCo-a bio je viši za 10,4 posto nego u istom prošlogodišnjem razdoblju i iznosio je 22,32 milijarde dolara, pokazuju kvartalni rezultati poslovanja.

Prilagođena dobit iznosila je 2,09 dolara po dionici i bila je viša za 12,4 posto.

Prosječne cijene proizvoda američkog prehrambenog diva bile su više za 15 posto nego u istom razdoblju 2022., a organski obujam prodaje manji za 2,5 posto, pokazuje financijsko izvješće objavljeno u četvrtak.

“Vidimo da je standard potrošača na razvijenim tržištima još uvijek prilično dobar… možda se donekle suzdržavaju od potrošnje na veće artikle… ali mi smo dostupan luksuz… ljudi još solidno kupuju naše proizvode”, rekao je Reutersu glavni financijski direktor Hugh

U odjelu pića u Sjevernoj Americi, najvećem dijelu poslovanja tvrtke koje obuhvaća pića poput 7UP i Gatorade, neto prihod skočio je u drugom tromjesečju 10 posto, dok je obujam prodaje pao za četiri posto.

PepsiCo je po drugi put ove godine poboljšao prognoze dobiti i prihoda za 2023. i sada predviđa da će mu organski prihod porasti za deset posto. Do sada očekivao je 8-postotni rast.

Podigao je i očekivanu godišnju temeljnu dobit za 2,8 posto, na 7,47 dolara po dionici. (H)

You may also read!

dm

Uz podršku dm-a Institut Ruđer Bošković istražit će uzroke bolnih menstruacija koje muče velik broj žena

U sklopu ovogodišnjeg natječaja {ZAJEDNO} za bolje sutra dm je s više od 80.000 eura podržao realizaciju osam projekata

Read More...
zlatna kuna

Dodijeljene nagrade Zlatna kuna najuspješnijima u 2023.

Priznanja najboljima za poslovne rezultate ostvarene u prošloj godini uručena su na 28. svečanoj dodjeli nagrade Zlatna kuna Hrvatske

Read More...
recesija

Njemačka će godinu završiti u recesiji

Njemačka vlada ovog je proljeća očekivala krhki gospodarski rast, ali sada je morala priznati ono što su vodeći ekonomski

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design