Vodeći dionici turističke ponude Šibensko-kninske županije ponovo kreću u zajedničku kampanju

In Iz zemlje
sibenik

Turistička zajednica Šibensko-kninske županije okupila je vodeće dionike turističke ponude županije te potpisala sporazum o udruživanju za sezonu 2021. s ciljem promocije na emitivnim tržištima Europe.

Tako će već drugu godinu zaredom TZ grada Šibenika, TZ grada Vodica, NP Krka, NP Kornati, Tvrđava kulture Šibenik, JU Priroda Šibensko-kninske županije i TZ Šibensko-kninske županije sudjelovati u kampanji ‘Take a walk with us’/’Prošetajte s nama’. Sporazum o udruživanju za sezonu 2021. potpisan je na Tvrđavi Barone nakon višemjesečnih priprema.

„Prošlogodišnja kampanja ostvarila je sjajne uspjehe, a mi nastavljamo dalje. Šibensko-kninska županija ima veliki prirodni, kulturološki i gastronomski potencijal, a zajedničkim snagama to jesmo i možemo pokazati. Iznimno smo posvećeni razvoju turizma, a nastavak ove suradnje definitivno će nam olakšati prezentiranje županije u najboljem svjetlu ciljanoj publici“, rekla je Željana Šikić, direktorica Turističke zajednice Šibensko – kninske županije.

‘Take a walk with us’ nastavak je uspješne i nagrađene prošlogodišnje kampanje koja je osvojila prestižnu European Excellence Award nagradu u kategoriji najbolje marketinške kampanje s područja jugoistočne Europe. U snažnoj su konkurenciji finalista bili i Eurobank Bugarska/BBDO, ING Rumunjska/Zenith, Telenor Bugarska/Intelday i Erste Bank Srbija. Kampanja je bila fokusirana na privatnost, netaknutu prirodu i sigurno okruženje, a realizacija kreativnog dijela sugerirala je personalizirani pogled posjetitelja prema odabranim lokacijama u destinaciji.

„Suradnja turističkih dionika županije iznimno je važna za nas i naše goste. Htio bih naglasiti da ovako pametno udruživanje za posljedicu ima jačanje turističke ponude, bilo kroz zajedničke kampanje, bilo kroz komunikaciju dionika koji razmjenom znanja i iskustva doprinose sveukupnom razvoju i konkurentnosti“, dodao je Goran Pauk, župan Šibensko-kninske županije.

Kako je najavljeno, početak kampanje planiran je za kraj svibnja. Odabrana emitivna tržišta su Njemačka, Austrija, Poljska, Češka i Slovenija.

You may also read!

Uskoro 500 tvrtki obvezno izvještavati o održivosti

Zakonske izmjene: Uskoro 500 tvrtki obvezno izvještavati o održivosti

Izmjene regulative ekskluzivno predstavljene polaznicima ESG akademije HGK Direktiva o korporativnom izvještavanju o održivosti, tzv. CSRD Direktiva, je s 1.1.2024.

Read More...
Deloitte i HUP predstavili rezultate istraživanja o raznolikosti i inkluzivnosti na radnom mjestu

Deloitte i HUP predstavili rezultate istraživanja o raznolikosti i inkluzivnosti na radnom mjestu

Danas su u prostorijama Hrvatske udruge poslodavaca u sklopu Deloitteovog SheXO kluba predstavljeni rezultati 3. istraživanja „Raznolikost i inkluzivnost

Read More...
PEVEX

Glavna skupština PEVEX-a prihvatila prijedlog Uprave i Nadzornog odbora o zadržavanju dobiti iz 2023. godine

Glavna skupština PEVEX-a prihvatila je prijedlog Uprave i Nadzornog odbora o zadržavanju dobiti ostvarene u 2023. godini. Neto dobit

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design