Vrhunska glumačka ekipa u novom spotu Jamnice

In Brandovi
Jamnica

Od kuhanja ručka, rada na novim inovativnim projektima, uživanja u hobijima, Jamnica je nezaobilazan dio svakodnevnih aktivnosti. Upravo je ta činjenica postala glavna inspiracija nove kampanje Jamnice naziva „Radi se“ uz krovnu poruku „Što god da se radi, uvijek se radi uz Jamnicu“.

Po prvi put Jamnica je okupila vrhunsku glumačku postavu koju čine: Jelena Miholjević, Dora Dimić Rakar, Roko Sikavica te Željko Duvnjak. Na ovaj način željelo se ispreplesti razne članove društva kao što su obitelj, prijatelji, susjedi s konkretnom poveznicom, ali i pobuditi nostalgiju te emocije kod postojećih, ali i budućih Jamnica potrošača. Svemu tome pridonosi i glazbena podloga legendarne skladbe Nadalina Olivera Dragojevića na koju nitko neće ostati ravnodušan.

Iza ove sjajne kreativne kampanje stoji marketinški tim Jamnice te kreativna agencija BBDO Zagreb, dok produkciju videa potpisuje Val produkcija. „Na reklami se radilo više mjeseci i sretni smo što je ona konačno predstavljena. Na njoj je radio veliki tim, a priča kampanje uvodi nas u jedan uži krug ljudi koji na dovitljivi način proživljavaju uobičajene životne trenutke, a Jamnica je dio njihove svakodnevice“, istaknuo je Matko Radovčić, stariji voditelj robnih marki u Jamnici.

Osim uzbudljivog i nostalgičnog finala, jednako uzbudljivo bilo je i na samom snimanju reklame, koje se odvijalo na više lokacija. Iako je ono bilo zahtjevno i intenzivno, igrane situacije glumcima nije bilo komplicirano odigrati s obzirom na to da su se svi redom vrlo jednostavno poistovjetili sa životnim situacijama koje se prikazuju u reklami.

You may also read!

Erste bank

Erste privatno bankarstvo osvojilo šest Euromoney nagrada

U ovogodišnjoj dodjeli nagrada za privatno bankarstvo stručnog časopisa Euromoney Erste privatnom bankarstvu dodijeljene su prve nagrade u šest

Read More...
Fortenova grupa

Fortenova grupa i Badel 1862 potpisali ugovor o kupoprodaji Agrolagune

Badel 1862 preuzeo 100 posto udjela u najvećem istarskom proizvođaču vina i maslinovog ulja. Fortenova grupa i Badel 1862 potpisali

Read More...
money-1

Gradonačelnik Tomašević otvorio je drugi dan Money Motiona u Zagrebu

Money Motion 2025 posjetilo je više od 2500 ljudi, a putem aplikacije dogovoreno je 720 sastanaka. Drugi dan konferencije

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design