“Vrtim Zdravi Film” uspješno se zavrtio kao dio nastave na daljinu

In Obrazovna rješenja
Nestle_zdravija

“Vrtim Zdravi Film” uspješno se prilagodio novom načinu nastave te po prvi put zaživio i na daljinu, ali i donio neke novosti. Uz učenike sedmih razreda u program su se uključili i šesti razredi, koji su u vrijeme nastave na daljinu uvid u projekt dobili putem interaktivnih radionica i predavanja. Projektom je ove godine obuhvaćeno više 13.500 djece, 2.000 više od planiranog, što je najveći broj učenika u školskoj godini.

Do sada je projekt “Vrtim Zdravi Film” obuhvatio više od 43.000 osnovnoškolaca u devet sezona, koliko se provodi u suradnji Hrvatskog školskog sportskog saveza i tvrtke Nestlé. Glavni cilj je usvajanje pozitivnih životnih navika kod djece, podrška roditeljima i javno-zdravstvenim institucija u smanjenju pretilost i prekomjerne tjelesne težine.

“Za odlične rezultate ove sezone uvelike su zaslužni profesori, koji su kroz posebno pripremljene prezentacije za rad na daljinu prezentirali gradivo, kvizove znanja i radne zadatke na koje su djeca odgovarala slanjem svojih ideja, prijedloga i fotografija. Novi način nastave potaknuo je sve uključene da budu posebno kreativni i postavio temelje za daljnji razvoj projekta” – izjavioje Ivan Dujić, glavni tajnik Hrvatskog školskog sportskog saveza.

U sklopu projekta učenici se educiraju o osnovnim postulatima pravilne prehrane, važnosti redovite tjelesne aktivnosti, a dotiču se i teme poremećaja u prehrani poput anoreksije i bulimije.Sadržaj je kreiran od stručnjaka nutricionista uz podršku profesora tjelesne i zdravstvene kulture. Posebnost projekta je da isključuje promociju proizvoda kompanije prema djeci.

“Još jednom se pokazalo kako je VZF odličan projekt, lako prilagodljivog sadržaja koji potiče djecu na promišljanje i aktivaciju, što je dodatna vrijednost uz znanje koje usvajaju. Vjerujem da je sadržaj iz pojekta pomogao roditeljima i inspirirao ih da više uključe djecu u planiranje obroka, kupovnu namirnica i pripremu hrane koju vole.” – izjavila je Koraljka Novina Brkić, nutricionista kompanije Nestlé Adriatic.

“Vrtim Zdravi Film” dio je globalne inicijative za zdraviju djecu, a koja je u 2019. godini postigla najveći uspjeh do sada i dosegla čak 27.2 milijuna djece te su hrvatski školarci dio te inicijative. Dodatno, Nestlé aktivno radi na stalnom unaprijeđivanju nutritivnog sastava svojih proizvoda, kroz stalno smanjivanje količine šećera, soli i zasićenih masnoća u proizvodima, izbacivanje umjetnih bojila, uvođenje većih količina povrća, orašastih plodova, sjemenki, mahunarki i mekinja u proizvode, edukacija društva o pravilnoj prehrani te educiranje trudnica i rodilja o važnosti dojenja.

You may also read!

poljoprivreda

CroAGRO – sajam kakav poljoprivreda zaslužuje

Ove godine fokus je na izazovima radne snage u agrosektoru Damir Pavlek CroAGRO, međunarodni sajam poljoprivrede, poljoopreme

Read More...
Poslovni subjekti zatražili poticaje za kupnju 2860 'čistih' vozila

Poslovni subjekti zatražili poticaje za kupnju 2860 ‘čistih’ vozila

Preko javnog poziva za kupnju novih vozila na alternativna goriva za pravne osobe, kojeg je Fond za zaštitu okoliša

Read More...
Žito Grupa

Žito grupa prodala gotovo četvrtinu udjela u Tvornici ulja Čepin

Žito grupa u srijedu je objavila da je zaključila transakciju kuporprodaje 23 posto dionica Tvornice ulja Čepin (TUČ), kojom

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design