Zagrebačka pivovara potvrdila status Poslodavca Partnera i dobila novo priznanje za izvrsnost u izazovima

In Brandovi
Diana

Zagrebačka pivovara dobila je čak dva certifikata koji potvrđuju da su jedan od najpoželjnijih hrvatskih poslodavaca. I ove je godine Pivovara potvrdila status Poslodavca Partnera priznanjem koje konzultantska kuća Selectio dodjeljuje kompanijama koje pokazuju izvrsnost u upravljanju ljudskim resursima. Kompanija je nositelj tog Certifikata od 2012. godine, a lista najboljih hrvatskih poslodavaca rezultat je ocjena renomiranih hrvatskih stručnjaka.

Osim Certifikata Poslodavac Partner, Zagrebačka pivovara je ove godine dobila i novo priznanje Selectia Izvrsnost u izazovima koje se dodjeljuje onim kompanijama koje su pokazale kvalitetno upravljanje ljudskim resursima i brigu o zaposlenicima tijekom pandemije koronavirusa. Osim isticanja važnosti fokusa na zaposlenike, cilj novog priznanja je i razmjena inicijativa i dobrih praksi koje su mnoge kompanije pokrenule u ovom izazovnom periodu.

„Primiti priznanje za upravljanje u vrijeme epidemije nas posebno veseli jer se jako trudimo osigurati uvjete koji će našim zaposlenicima garantirati sigurne uvjete za rad i maksimalnu zaštitu zdravlja, a da istovremeno ostvarimo što bolje poslovne rezultate. Zaposlenici su u Zagrebačkoj pivovari prioritet što pokazuje činjenica da smo uspjeli zadržati materijalna prava radnika“, izjavila je Jadranka Sakoman, direktorica ljudskih resursa Zagrebačke pivovare.

Kompanije koje su nositelji priznanja Izvrsnost u izazovima prošle su kroz nezavisnu evaluaciju svojih HR praksi i to u područjima: agilnost i prilagodljivost kompanije, način organizacije rada i komunikacije sa zaposlenicima tijekom krize, inicijative pokrenute s ciljem osiguranja fizičkog zdravlja, sigurnosti i dobrobiti zaposlenika te tehnološka spremnost kompanije za nove načine rada. Zagrebačka pivovara je u svim tim područjima pokrenula brojne inicijative. Na samom početku koronakrize u svega nekoliko dana su se reorganizirali i prilagodili poslovanje novonastalim okolnostima, definirali nove ciljeve i unaprijedili poslovne procese. Briga za zdravlje zaposlenika ostala je pritom prioritet.

„Fleksibilno radno vrijeme i rad od kuće uveli smo i prije pojave koronavirusa, pa smo tijekom pandemije dodatno osigurali da zaposlenici mogu nesmetano raditi iz svojih domova. Doduše, zbog prirode posla nisu svi bili u prilici raditi od kuće, pa smo za te zaposlenike uveli stroge mjere zaštite kako bi sigurnost i očuvanje zdravlja naših kolega bili na najvišoj razini. Bilo je važno i komunicirati sa zaposlenicima, da oni osjećaju zajedništvo i da ih pravovremeno informiramo o svemu što se događa. To je ključno za motivaciju zaposlenika“, rekla je Diana Jokić, menadžerica korporativnih poslova u Zagrebačkoj pivovari.

Uz uobičajene pogodnosti zaposlenika, za vrijeme krize uvedeni su novi oblici podrške, a kompanija je nastavila redovito komunicirati sa svim zaposlenicima dnevnim i tjednim newsletterima te internim objavama s fokusom na dobrobit i osjećaj sigurnosti. Osim toga, Zagrebačka je pivovara svojim zaposlenicima izrazila zahvalnost kroz personaliziranu gajbu piva, omogućena im je i besplatna stručna psihološka pomoć te dodatni benefiti poput korištenja kompanijskih automobila umjesto javnog prijevoza, organiziranog obroka u proizvodnji zbog smanjivanja rizika te financijska pomoć za zaposlenike pogođene potresom. Uvedeni su i posebni projekti poput zajedničke jutarnje virtualne tjelovježbe i recepata za zdrave i brze obroke.

You may also read!

Restoran Zora Bila prvi dobitnik nagrade Dobar Tech

Restoran Zora Bila prvi dobitnik nagrade Dobar Tech

U sklopu Dana hrvatskog turizma, održanih u Opatiji, dodijeljena je nagrada Dobar Tech - METRO nagrada za najbolji digitalni

Read More...
dan-poduzetnika

HUP: Uz uklanjanje prepreka gospodarski rast mogao bi biti i brži

Hrvatsko gospodarstvo raste po najvišim stopama u EU, ali rast bi mogao biti još brži, a Hrvatska bi mogla

Read More...
Giving Friday 2024

Giving Friday: dm će donirati pet posto dnevnog prometa ostvarenog u petak 29. studenog

U petak 29. studenog dm će obilježiti Giving Friday, potpuno drugačiju verziju Crnog petka, povodom kojeg će donirati pet

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design