Zajednička turistička promocija Hrvatske, Slovenije i Austrije na tržištu SAD-a

In Iz svijeta
turizam - Porto Mirabello

Hrvatska, Slovenija i Austrija pokrenule su zajedničku promotivnu kampanju na američkom tržištu pod imenom “Alps-Adriatic-Amazing” s ciljem svog pozicioniranja kao atraktivnih cjelogodišnjih turističkih destinacija, priopćila je u utorak Hrvatska turistička zajednica (HTZ).

Riječ je o kampanji u sklopu koje promotivne aktivnosti provode HTZ i njezino predstavništvo u New Yorku, Slovenska turistička organizacija (STO) i Austrijska nacionalna turistička organizacija (ANTO). Cilj kampanje je snažnije pozicioniranje triju zemalja kao atraktivnim cjelogodišnjim destinacijama gostima s američkog tržišta, a ciljanu skupinu čini američki FIT (Free Independent Travellers) segment visoke platežne moći.

U fokusu kampanje je prirodna baština triju država, kultura, etno-gastronomija, održivost i inkluzivnost, koji će biti prezentirani kroz koncept takozvanih sporih, opuštenih putovanja. Geografski gledano, promotivne aktivnosti u sklopu kampanje usmjerene su na Zagreb, Zagorje, Kvarner te Zadarsku županiju, dok se primjerice Austrija koncentrirala na južni dio zemlje, s destinacijama poput Graza i regije Koruške.

Direktor HTZ-a Kristjan Staničić napomenuo je da su gosti dalekih tržišta iznimno važni, jer najčešće putuju izvan glavnih ljetnih mjeseci i vrlo često posjećuju veći broj destinacija. Uz to, Staničić je rekao kako se nada vrlo dobrim rezultatima suradnje.

“Očekujemo vrlo dobre rezultate ove suradnje, posebice kada znamo da tržište SAD-a za hrvatski turizam predstavlja najvažnije daleko tržište s kojeg ostvarujemo najveći turistički promet”, rekao je. Dodao je i podatak o ostvarenom rastu od osam posto u dolascima i šest posto u noćenjima u Hrvatskoj tijekom prvih osam mjeseci s tržišta SAD-a.

Iz HTZ-a poručuju da je za kraj tekuće godine u planu i zajednički nastup s prezentacijom kampanje na jednom od B2B događanja u SAD-u iz domene luksuznog i premium turizma.

Sredstva za kampanju osigurala je Europska unija kroz program Europske putničke komisije Co-branding of Promotional Campaigns, kojim je omogućeno sufinanciranje 50 posto ukupne vrijednosti projekta, kampanja za cilj ima i promociju Europe kao vodećeg turističkog odredišta na globalnoj razini.

Kroz kampanju surađivat će se s medijem za putovanja Condé Nast Traveler USA, na čijim se kanalima očekuje realizacija više od 12 milijuna impresija, navode iz HTZ-a. (H)

You may also read!

dm

Uz podršku dm-a Institut Ruđer Bošković istražit će uzroke bolnih menstruacija koje muče velik broj žena

U sklopu ovogodišnjeg natječaja {ZAJEDNO} za bolje sutra dm je s više od 80.000 eura podržao realizaciju osam projekata

Read More...
zlatna kuna

Dodijeljene nagrade Zlatna kuna najuspješnijima u 2023.

Priznanja najboljima za poslovne rezultate ostvarene u prošloj godini uručena su na 28. svečanoj dodjeli nagrade Zlatna kuna Hrvatske

Read More...
recesija

Njemačka će godinu završiti u recesiji

Njemačka vlada ovog je proljeća očekivala krhki gospodarski rast, ali sada je morala priznati ono što su vodeći ekonomski

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design