Na svečanoj dodjeli nagrada u sklopu projekta Proizvod godine kojega, već petu godinu za redom, organizira najčitaniji hrvatski portal žena.hr, ABC svježi krem sir, tvrtke Belje, proglašen je pobjednikom u kategoriji mliječnih proizvoda.
Više od 30.000 čitatelja i čitateljica portala žena.hr birali su najbolje proizvode podijeljene u 27 kategorija. Konkurencija se sastojala od više od 540 nominiranih proizvoda iz segmenta robe široke potrošnje, a prema rezultatima glasovanja, ABC sir je proglašen proizvodom godine u 2016. godini u svojoj kategoriji.
„Nagrade i priznanja potrošača najvažnija su priznanja za svaki brend, pa tako i za nas. ABC siru je ovo druga titula za Proizvod godine prema izboru potrošača i to je najbolja potvrda da je riječ o proizvodu idealnom za cijelu obitelj, za male i velike, žene i muškarce, za sve generacije. Zahvaljujemo svim ženama koje su upravo ABC svježi krem sir odabrale za svoj proizvod godine“, izjavila je Ljiljana Vajda-Mlinaček, direktorica marketinga i turizma Belja.
Da je ABC sir omiljen i među ženskim i muškim potrošačima, potvrđuju i rezultati nedavnog istraživanja o prehrambenim navikama građana koje je Belje provelo u suradnji s Hendalom.
Sirne i mliječne namaze konzumira gotovo 80% ispitanih kućanstava, od kojih čak 44% njih radije kupuje ABC svježi krem sir u odnosu na druge robne marke. Istraživanje je potvrdilo i važnost doručka jer dvije trećine hrvatskih građana svakodnevno doručkuje, a sirni i mliječni namazi su među prve tri namirnice koje se odabiru za doručak.
ABC svježi krem sir poznat je po svojoj izvornoj recepturi i jednostavnosti jer nastaje od samo tri prirodna sastojka – mlijeka, vrhnja i malo morske soli. Bez umjetnih dodataka i konzervansa, upravo je zbog svoje kontinuirane kvalitete prvi izbor među potrošačima.