Zvijezda majoneza proslavila 60. rođendan

In Promocije / novi proizvodi
Zvijezda

Prosječan Hrvat tijekom godine uživa u 1,26 kg majoneze, Zvijezda je proizvede 20 milijuna komada godišnje, a najdraža nam je u ona u vrećicama.

Svaki sendvič popravlja, u salati je neizostavna, a uz pizzu neočekivana – Zvijezda majoneza, omiljeni dodatak jelima, ove godine slavi 60. rođendan.

Veliku obljetnicu Zvijezda je obilježila u utorak na Festivalu majoneze u zagrebačkoj Galeriji Kranjčar na kojem su s guštom i bez grižnje savjesti uživali hedonisti poput Andree Andrassy, Nevene Rendeli Vejzović, Slavka Sobina i brojnih gastro blogera.

– Početak proizvodnje majoneze 1959. godine jedan je od ključnih trenutaka u povijesti Zvijezde. Dotad se majoneza smatrala luksuznim jelom koje se moglo pronaći samo u “finoj” kuhinji. Priprema je dugo trajala, a i namirnice nisu bile svima dostupne. Zvijezdinom proizvodnjom majoneza je postala lako dostupna gotovo svakom kućanstvu u Hrvatskoj i sa zadovoljstvom mogu reći da je i danas neizostavna u našoj kuhinji jer povezuje sve okuse i generacije, izjavio je Tihomir Adam, direktor Zvijezde.

Zvijezda majoneza danas je treći najjači brend u Hrvatskoj i prvi izbor kad je majoneza u pitanju, za što je zaslužan njezin okus i originalna tradicionalna receptura koju su Zvijezdini tehnolozi osmislili prije 60 godina i do danas se nije mijenjala.

Majonezu voli većina Hrvata. Od 4,2 milijuna stanovnika, njih 71.5 % ili čak tri milijuna jede majonezu, a među njima najviše je onih koji biraju upravo Zvijezdinu. Godišnje u prosjeku svaki stanovnik Hrvatske uživa u 1,26 kilograma majoneze .

Podjednako je vole i žene (51%) i muškarci (49%), a najviše se njome jelo popravlja u Zagrebu i okolici (27,8%), a zatim slijedi Dalmacija (19%) pa Sjeverna Hrvatska (17,7%) .

Izrađena od svježih jaja i bez konzervansa, Zvijezdina je majoneza savršena u svako doba dana.
Dostupna je u tubi, staklenci i u flakonu, a godišnje se u prosjeku proizvede oko 20.000.000 komada svih vrsta Zvijezda majoneze.

Najpopularnija je među njima ona u vrećici. Kada bismo poredali sve proizvedene vrećice Zvijezda majoneze u jednoj godini, pokrili bismo udaljenost od Zagreba do Berlina, u kojem se isto rado u majonezi uživa.

– Uz Zvijezda delikates majonezu, tijekom godina razvili smo niz okusa poput čilija i slanine pa sve do jogurta pa izborom unutar asortimana svakom korisniku garantiramo jedinstveno gurmansko iskustvo i mogućnost kombiniranja s namirnicama koje najviše vole, koliko god one (ne)obične bile, izjavila je Jasna Pulić, rukovoditeljica marketinga u Zvijezdi i najavila predstavljanje novih okusa i proizvoda na bazi Zvijezda majoneze i u narednoj godini.

You may also read!

dm

Uz podršku dm-a Institut Ruđer Bošković istražit će uzroke bolnih menstruacija koje muče velik broj žena

U sklopu ovogodišnjeg natječaja {ZAJEDNO} za bolje sutra dm je s više od 80.000 eura podržao realizaciju osam projekata

Read More...
zlatna kuna

Dodijeljene nagrade Zlatna kuna najuspješnijima u 2023.

Priznanja najboljima za poslovne rezultate ostvarene u prošloj godini uručena su na 28. svečanoj dodjeli nagrade Zlatna kuna Hrvatske

Read More...
recesija

Njemačka će godinu završiti u recesiji

Njemačka vlada ovog je proljeća očekivala krhki gospodarski rast, ali sada je morala priznati ono što su vodeći ekonomski

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design