Interaktivni pristup u marketingu fokusira se na stvaranje i održavanje dugoročnih, dvosmjernih odnosa između brendova i njihovih klijenata. Temelji se na komunikaciji koja potiče razmjenu mišljenja i povratnu informaciju, zapazio je Ante Gavranović u predgovoru knjige „Vještine uspješne komunikacije“.
U svojoj šestoj knjizi prof. dr. Zvonimir Pavlek zahvatio je sve oblike komuniciranja u prodaji, od komunikacija u medijima, na društvenim mrežama, do direktne komunikacije na prezentaciji te komunikacije e-mailom i telefonom, a posebno je obrađena komunikacija u prodaji osiguranja. Sva tri recenzenta – Ante Gavranović, prof. dr. Božo Skoko i prof. dr. Damir Novotny – ocjenjuju da knjiga profesora Zvonimira Pavleka „Vještine uspješne komunikacije“ danas može naći primjenu u prodaji, marketingu te kao visokoškolski udžbenik.
Prof. dr. Božo Skoko primijetio je da u knjizi o komunikaciji prodaja i prodajne vještine opravdano zauzimaju poseban prostor jer je prodaja najkompleksniji aspekt komunikacije te da je u poglavljima o prodaji profesor Zvonimir Pavlek pokazao je iznimno teorijsko i praktično znanje, poznavanje tržišta, ali i ljudske prirode.
Prof. dr. Damir Novotny ističe kako su početkom naglog prodora digitalnih tehnologija u prostor marketinške komunikacije, digitalni mediji postajali sve popularniji. Međutim, niska razina učinkovitosti dovela je do potrebe integracije tradicionalne i digitalne marketinške komunikacije. Pri tome je tradicionalna izravna komunikacija dobila potpuno novu dimenziju.
U prvom dijelu knjige autor se bavi promjenom klasične marketinške paradigme i utjecajima digitalnog marketinga. Drugi dio knjige pragmatično upućuje čitatelje na obilježja učinkovite izravne komunikacije kroz digitalne, ali i tradicionalne kanale marketinške komunikacije, naglašavajući bihevioralne i psihološke aspekte. U trećem se dijelu knjige autor usredotočuje na metode i vještine potrebne za uspješnu prodajnu komunikaciju u području osiguravateljskih usluga.
Knjiga je ilustrirana, grafikonima, logotipima i fotografijama iz širokog područja pop-kulture, što naglašava današnju multimedijsku dimenziju komunikacije.
Zvonimir Pavlek, dr.sc., samostalni je konzultant za marketing i prodaju.
Krajem šezdesetih godina u Podravci je prvi u tadašnjoj državi utemeljio funkciju marketinga te prvi u nas uveo modernu organizaciju prodaje, unapređenje prodaje, producti brand management. U devedesetim godinama, kad je Podravka ostala bez 75 posto tržišta, radi na širenju organizacije njezine prodaje i marketinga u svijetu i Podravka postaje prva hrvatska međunarodna kompanija.
Profesor Pavlek se u 2000. godini posvećuje poslovnom savjetovanju, edukaciji (Ekonomski fakultet, MBA na tadašnjem CBA-u, Agora, te gostovanja na domaćim i stranim ekonomskim fakultetima), vođenju radionica (do sada 82!), pisanju knjiga, kolumni, znanstvenih i stručnih članaka (do sada 258!). Magistrirao je 1976. iz područja unapređenja prodaje, a doktorirao 2006. na temu razvoja marke.
Autor i danas prati sva zbivanja u marketinškom svijetu i stečena saznanja prenosi na mlađe. Autor je knjiga Marketing u akciji, Drugo lice marketinga, Uspješna prodavaonica i Branding – kako izgraditi odličnu marku, koje su stekle veliku popularnost, posebno među menadžerima koji traže optimalnu primjenu suvremenih metoda u vlastitoj praksi, pri čemu ih nadahnjuju neposredna iskustva čovjeka koji je uspješno razvio nove modele marketinga i prodaje te ih provodio u Hrvatskoj, u regiji i u srednjoj Europi. U svojoj petoj knjizi Aktivna prodaja Zvonimir Pavlek predstavlja novu paradigmu prodaje – trgovac kojem je cilj samo prodati je prošlost, suvremeni trgovac kupcu nudi rješenje. Šesta knjiga Uspješno komuniciranje – komuniciranje preko medija, telefonska i mail prodaja, prezentacije i prodaja osiguranja pisana je istim žarom kao i prethodne autorove knjige. Obuhvaća specifična područja prodaje koja u nas nisu mnogo obrađivana, a dobro će doći ljudima iz tih područja, kao i prodavačima općenito.
Autor s pravom pokazuje kako se interaktivni odnos u marketingu koristi raznim alatima i platformama, uključujući društvene mreže, e-mail marketing, aplikacije za instant poruke, web-chatove i druge tehnologije koje omogućuju brzu i učinkovitu dvosmjernu komunikaciju. Takav pristup omogućuje tvrtkama da budu fleksibilnije, prilagodljive i usmjerene na kupce, što je ključno za uspjeh u suvremenome konkurentnom tržištu.
Ante Gavranović
Ovo je knjiga kakvu je mogao napisati čovjek koji je cijeli svoj život uložio u razvoj naše komunikacijske i oglasne industrije, koji tvori riznicu mudrosti i znanja i od kojeg smo svi mi učili i čijim smo se djelima desetljećima divili. Danas se divimo njegovoj neiscrpnoj energiji i spremnosti da svoje bogato znanje i iskustvo podijeli sa svojim čitateljima.
prof. dr. sc. Božo Skoko
Autor ove knjige vrlo plastično čitatelju objašnjava nove trendove u marketingu i marketinškoj komunikaciji koje donosi širenje digitalnih tehnologija, ne zanemarujući vještine potrebne u izravnoj komunikaciji. (…) Pri tome autor naglašava potrebu integriranoga pristupa, izbora uravnoteženog miksa digitalnih i tradicionalnih medija u komunikacijskim kampanjama, te izbora odgovarajućih agencija za planiranje i provođenje kampanja.
prof. dr. sc. Damir Novotny
Cijena 25 eura
Broj stranica 196
Format 150 x 240 mm
ISBN 978-953-8209-81-9