Zvonimir Pavlek: Vještine uspješne komunikacije – komuniciranje preko medija, telefonska i mail prodaja, prezentacije i prodaja

In Prikazi knjiga
ZP-Vjestine uspjesne komunikacije-korice

Interaktivni pristup u marketingu fokusira se na stvaranje i održavanje dugoročnih, dvosmjernih odnosa između brendova i njihovih klijenata. Temelji se na komunikaciji koja potiče razmjenu mišljenja i povratnu informaciju, zapazio je Ante Gavranović u predgovoru knjige „Vještine uspješne komunikacije“.

U svojoj šestoj knjizi prof. dr. Zvonimir Pavlek zahvatio je sve oblike komuniciranja u prodaji, od komunikacija u medijima, na društvenim mrežama, do direktne komunikacije na prezentaciji te komunikacije e-mailom i telefonom, a posebno je obrađena komunikacija u prodaji osiguranja. Sva tri recenzenta – Ante Gavranović, prof. dr. Božo Skoko i prof. dr. Damir Novotny – ocjenjuju da knjiga profesora Zvonimira Pavleka „Vještine uspješne komunikacije“ danas može naći primjenu u prodaji, marketingu te kao visokoškolski udžbenik.

Prof. dr. Božo Skoko primijetio je da u knjizi o komunikaciji prodaja i prodajne vještine opravdano zauzimaju poseban prostor jer je prodaja najkompleksniji aspekt komunikacije te da je u poglavljima o prodaji profesor Zvonimir Pavlek pokazao je iznimno teorijsko i praktično znanje, poznavanje tržišta, ali i ljudske prirode.

Prof. dr. Damir Novotny ističe kako su početkom naglog prodora digitalnih tehnologija u prostor marketinške komunikacije, digitalni mediji postajali sve popularniji. Međutim, niska razina učinkovitosti dovela je do potrebe integracije tradicionalne i digitalne marketinške komunikacije. Pri tome je tradicionalna izravna komunikacija dobila potpuno novu dimenziju.

U prvom dijelu knjige autor se bavi promjenom klasične marketinške paradigme i utjecajima digitalnog marketinga. Drugi dio knjige pragmatično upućuje čitatelje na obilježja učinkovite izravne komunikacije kroz digitalne, ali i tradicionalne kanale marketinške komunikacije, naglašavajući bihevioralne i psihološke aspekte. U trećem se dijelu knjige autor usredotočuje na metode i vještine potrebne za uspješnu prodajnu komunikaciju u području osiguravateljskih usluga.

Knjiga je ilustrirana, grafikonima, logotipima i fotografijama iz širokog područja pop-kulture, što naglašava današnju multimedijsku dimenziju komunikacije.

Zvonimir Pavlek, dr.sc., samostalni je konzultant za marketing i prodaju.
Krajem šezdesetih godina u Podravci je prvi u tadašnjoj državi utemeljio funkciju marketinga te prvi u nas uveo modernu organizaciju prodaje, unapređenje prodaje, producti brand management. U devedesetim godinama, kad je Podravka ostala bez 75 posto tržišta, radi na širenju organizacije njezine prodaje i marketinga u svijetu i Podravka postaje prva hrvatska međunarodna kompanija.

Profesor Pavlek se u 2000. godini posvećuje poslovnom savjetovanju, edukaciji (Ekonomski fakultet, MBA na tadašnjem CBA-u, Agora, te gostovanja na domaćim i stranim ekonomskim fakultetima), vođenju radionica (do sada 82!), pisanju knjiga, kolumni, znanstvenih i stručnih članaka (do sada 258!). Magistrirao je 1976. iz područja unapređenja prodaje, a doktorirao 2006. na temu razvoja marke.

Autor i danas prati sva zbivanja u marketinškom svijetu i stečena saznanja prenosi na mlađe. Autor je knjiga Marketing u akciji, Drugo lice marketinga, Uspješna prodavaonica i Branding – kako izgraditi odličnu marku, koje su stekle veliku popularnost, posebno među menadžerima koji traže optimalnu primjenu suvremenih metoda u vlastitoj praksi, pri čemu ih nadahnjuju neposredna iskustva čovjeka koji je uspješno razvio nove modele marketinga i prodaje te ih provodio u Hrvatskoj, u regiji i u srednjoj Europi. U svojoj petoj knjizi Aktivna prodaja Zvonimir Pavlek predstavlja novu paradigmu prodaje – trgovac kojem je cilj samo prodati je prošlost, suvremeni trgovac kupcu nudi rješenje. Šesta knjiga Uspješno komuniciranje – komuniciranje preko medija, telefonska i mail prodaja, prezentacije i prodaja osiguranja pisana je istim žarom kao i prethodne autorove knjige. Obuhvaća specifična područja prodaje koja u nas nisu mnogo obrađivana, a dobro će doći ljudima iz tih područja, kao i prodavačima općenito.

Autor s pravom pokazuje kako se interaktivni odnos u marketingu koristi raznim alatima i platformama, uključujući društvene mreže, e-mail marketing, aplikacije za instant poruke, web-chatove i druge tehnologije koje omogućuju brzu i učinkovitu dvosmjernu komunikaciju. Takav pristup omogućuje tvrtkama da budu fleksibilnije, prilagodljive i usmjerene na kupce, što je ključno za uspjeh u suvremenome konkurentnom tržištu.

Ante Gavranović

Ovo je knjiga kakvu je mogao napisati čovjek koji je cijeli svoj život uložio u razvoj naše komunikacijske i oglasne industrije, koji tvori riznicu mudrosti i znanja i od kojeg smo svi mi učili i čijim smo se djelima desetljećima divili. Danas se divimo njegovoj neiscrpnoj energiji i spremnosti da svoje bogato znanje i iskustvo podijeli sa svojim čitateljima.

prof. dr. sc. Božo Skoko

Autor ove knjige vrlo plastično čitatelju objašnjava nove trendove u marketingu i marketinškoj komunikaciji koje donosi širenje digitalnih tehnologija, ne zanemarujući vještine potrebne u izravnoj komunikaciji. (…) Pri tome autor naglašava potrebu integriranoga pristupa, izbora uravnoteženog miksa digitalnih i tradicionalnih medija u komunikacijskim kampanjama, te izbora odgovarajućih agencija za planiranje i provođenje kampanja.

prof. dr. sc. Damir Novotny

Cijena 25 eura
Broj stranica 196
Format 150 x 240 mm
ISBN 978-953-8209-81-9

You may also read!

Vedrana Jelušić Kašić

Vincek postaje četvrto poduzeće na domaćem tržištu kapitala

Privredna banka Zagreb (PBZ), dio Sektora inozemnih banaka (IBD) Intesa Sanpaolo Grupe, djelovala je kao jedini agent izdanja i

Read More...
Elon Musk

Walter Isaacson: Elon Musk – Fascinantna biografija najkontroverznije osobe današnjice

„Kao dijete u Južnoj Africi Elon Musk upoznao je bol i naučio ga je preživjeti. Kad je imao dvanaest

Read More...
Erste bank

Erste Group nastavlja sa solidnim rezultatom u trećem tromjesečju

U prvih devet mjeseci 2024. Erste Group Bank AG ostvario je operativnu dobit u iznosu od 4,51 milijarde eura.

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design