HTZ provodi promotivnu kampanju zdravstvenog turizma na šest tržišta

In Iz zemlje
turizam

Hrvatska turistička zajednica (HTZ) na šest tržišta do početka prosinca provodi promotivnu kampanju zdravstvenog turizma u Hrvatskoj kao rastućeg segmenta ponude i na obali i na kontinentu, izvijestili su u utorak iz Glavnog ureda HTZ-a.

Kampanja se provodi na tržištima Njemačke, Austrije, Slovenije, Velike Britanije, Italije i Švicarske, s fokusom na display i print oglase te posebne online formate i društvene mreže Facebook, Instagram i YouTube. Ta su tržišta odabrana, kako kažu iz HTZ-a, kao perspektivna s pozicije kompatibilnosti obilježja potražnje i hrvatske ponude u tom segmentu.

“Zdravstveni turizam u svijetu godišnje raste po stopi do 20 posto, a korisnici zdravstveno-turističkih usluga troše i do 30 posto više nego prosječan turist. Hrvatska za taj segment ima izuzetno jaku resursnu osnovu i bogatu tradiciju, a tim proizvodom snažno utječe i na produljenje turističke sezone”, poručio je direktor Glavnog ureda HTZ-a Kristjan Staničić.

Vjerujući u pozitivne efekte i rezultate te kampanje, kojoj je cilj ponudu zdravstvenog turizma u Hrvatskoj jače pozicionirati na međunarodnom tržištu, Staničić iznosi i podatke iz istraživanja TOMAS ljeto 2017. po kojima je oko 7 posto turista posjećuje Hrvatsku zbog zdravstvenih razloga, a gotovo 8 posto ih dolazi zbog wellnessa.

Otkriva i da HTZ u suradnji sa Institutom za turizam ove godine prvi puta provodi istraživanje “Stavovi i potrošnja korisnika usluga zdravstvenog turizma u Hrvatskoj – TOMAS Zdravstveni turizam 2018.”, kojim će se usporediti obilježja tri različita segmenta potražnje zdravstvenog turizma – wellness, lječilišni i medicinski – te obilježja potražnje zdravstvenog turizma s drugim segmentima turističke potražnje u Hrvatskoj.

“Rezultate tog istraživanja predstavit ćemo početkom iduće godine, što je dio nastojanja HTZ-a da se taj segment više primijeti. U zadnje dvije godine HTZ ulaže u promociju zdravstvenog turizma s ciljem širenja ponude i postizanja adekvatne razine kvalitete”, kaže Staničić. (H)

You may also read!

Samo trećina tvrtki koristi digitalne alate u proizvodnji

Samo trećina tvrtki koristi digitalne alate u proizvodnji

Tek svaka treća domaća tvrtka koristi digitalne alate za planiranje proizvodnje. Velika većina ih i dalje planira “ručno”, to

Read More...
Nova Geberit tipka za ispiranje Savršena elegancija

Nova Geberit tipka za ispiranje – savršena elegancija

Geberit predstavlja ekskluzivnu tipku za ispiranje – Sigma40. Sa svega četiri milimetra dubine i u bogatoj paleti materijala, Sigma40

Read More...
Novi Zakon o prostornom uređenju prijeti turističkoj konkurentnosti Hrvatske, poručeno s Kongresa hrvatskog kampinga

Novi Zakon o prostornom uređenju prijeti turističkoj konkurentnosti Hrvatske, poručeno s Kongresa hrvatskog kampinga

U Šibeniku se održava Kongres hrvatskog kampinga, najznačajniji godišnji skup hrvatskog kampinga, na kojem je jedna od ključnih tema

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design