Novi kralj među sladoledima – King Peanut Perfection

1-KING Peanut Perfection_packshot

Najnoviji član velike kraljevske obitelji je King Peanut Perfection koji savršeno kombinira okus peanuta i vrhunske čokolade. Kada pomislite da ste isprobali sve moguće kombinacije, King oduševi s nečim potpuno drugačijim. Sladoled okusa peanut butter-a s komadićima kikirikija, preliven je s dva neodoljiva preljeva, peanut butterom i vrhunskom mliječnom čokoladom te komadićima hrskavog kikirikija.

Prepoznatljiva King kvaliteta, premium sastojci i nova savršena kombinacija okusa garancija je da ćete se oduševiti ovim novim članom kraljevske obitelji.

2-KING Peanut PerfectionKing se već preko 20 godina svojim vrhunskim kombinacijama nametnuo kao savršena slastica u kojoj potrošači uživaju tijekom cijele godine. Iako se okusi kroz godine mijenjaju ono što je svim King sladoledima zajedničko može se okarakterizirati u svega dvije riječi; kraljevski sladoled. Prepoznatljiva kvaliteta koju poznamo u King sladoledima krase uvijek vrhunska čokolada, nevjerojatni okusi i sastojci premium kvalitete.

Samo najkvalitetniji sastojci su birani i za novi King Peanut Perfection kako bi svi mogli uživati u do sad neviđenoj kombinaciji peanuta i čokolade. Uz novi King, u Ledo škrinji i dalje možete pronaći okuse kojima ste do sada ukazali svoje povjerenje. Ponuda King sladoleda zaista je bogata jer čak 8 različitih Kingova objedinjuje 21 različit sastojak.

Ledo King će svaki trenutak začiniti osjećajem pravog uživanja, najteže će biti donijeti odluku, koji okus odabrati?

Pročitajte još vijesti!

Posjet Belupu

Burilović: Podravkinim know-howom do veće konkurentnosti hrvatskoga gospodarstva

„Podravka je naša strateška kompanija koju gradimo generacijama. To je sjajna tvrtka koja je glavni generator razvoja ovoga kraja“,

Read More...
1-predstavnici Mesne industrije Vajda Čakovec

Vajda ulaže preko 50 milijuna kuna u proizvodni pogon u Čakovcu

Čakovečka mesna industrija najavljuje investiciju u proizvodnju i stvaranje preduvjeta za nova zapošljavanja Investicija od 50 milijuna kuna u

Read More...
Mastercard

22% Hrvata kupuje online najmanje jednom tjedno, vole inozemne e-trgovine, a najčešće se odlučuju za odjeću i obuću

Istraživanje Masterindex kompanije Mastercard® potvrdilo popularnost kupnje online među Europljanima iz 23 zemlje, uključujući Hrvatsku Prvo istraživanje Masterindex o

Read More...

Komentiraj:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Prijavite se na naš newsletter!